Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

100. blogumda yüzler gülsün istedim

100. blogumda yüzler gülsün istedim
 

Bu blogumla ben de dalya diyorum. İstedim ki 100. blogumda yüzler gülsün. O yüzden Temel fıkraları ve esprileri içeren bir blog yazıyorum.

* * * * * * * * * *

Temel ölmüş. Öteki dünyada görevliler listeye bakmış ve Temel'e:

- Senin adın listede yok sen bugün ölmeyecektin yanlışlıkla ölmüşsün. Seni tekrar dünyaya göndereceğiz. Ama kurallara gore insan olarak gönderilemezsin. Ancak istediğin bir hayvan olarak dünyaya gönderileceksin. Ne olmak istersin?

Temel biraz düşündükten sonra:

- Hamsi olayım, demiş. Ve anında hamsi olarak karadenize ışınlanmış. Aradan 3 dakika geçmeden Temel tekrar öteki dünyaya dönmüş.

Görevli sormuş:

- Ne oldu ya? Biz seni şimdi gönderdik niye geldin?

Temel masum bir şekilde cevaplamış:

- Yüzme bilmiyordum, boğuldum!

* * * * * * * * * *

Temel ile Fadime evlenmiş. İlk gün Fadime Temel'i yanına çağırmış, gel Temel seninle baştan anlaşmamız gereken bir konu var.

-İşten geldiğinde saçlarım topluysa anla ki o gün istemiyorumdur, eğer saçlarım yarı toplu yarı salık ise olsa da olur olmasada olur ama saçlarımı tamamen salmışsam bil ki o gün olmalıdır.

Temel dinledikten sonra cevap vermiş.

- Bak Fadime, işten geldiğimde bir duble rakı içersem anla ki o gün istemiyorumdur, eğer iki duble içersem olsa da olur olmasada olur ama iki dubleden fazla içersem saçına başına bakmam...

* * * * * * * * * *

Temel hamile karısının çok su içmesini istemiyormuş,neden?

- Bebek yüzme bilmiyordur diye.

Temel her yemekten sonra cebine bir kaşık koyuyormuş,neden?

- Doktoru yemekten sonra bir kaşık al dediği için.

Temel satın aldığı ayakkabıyı bir hafta hiç giymemiş,neden?

- Satıcı ayakkabının bir hafta sıkabileceğini söylediği için.

Temel atletizm yarışmasında doping yapmasına rağmen sonuncu olmuş, neden?

- Doping yaptığı belli olmasın diye.

Temel yere bir daire çizip içinde horon tepmeye başlamış, neden?

- Kendi çapında eğlenmek için.

Tevfik Soylu Milliyet Blog'da yazarmış, neden?

- Kendi çapında birşeyler yazabilmek için.

 

 
Toplam blog
: 161
: 1259
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

İzmir Karşıyaka'da yaşıyor Maliye mezunu http://www.karsiyakahaber.com/ yazarı   ..