Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

18 Mart Zafer Haftası

18 Mart Çanakkale Savaşları Haftası dolayısıyla ''Çanakkale Gençlik Spor İl Müdürlüğü Tiyatro Ekibi'' nin hazırladığı "1915 Çanakkale Savaşları Türkiye Cumhuriyeti'nin Önsözüdür'' adlı oyunu 14 Mart 2008 akşamı izledim... ÇOMÜ S.D.Salonu'nda sahnelenen oyun muhteşemdi.
Kınalı Ali' nin Mektubu, Sarıkamış Hikayesi ve 1915 Kahramanlık Destanından alınan bölümlerin canlandırıldığı oyun izlenmeye değerdi.

Salonun tamamıyla dolu olması; değerlerimize sahip çıktığımızın belirtisiydi. Evet Sevgili Nazan; nazik davetine icabet etmekle ne kadar da doğru karar vermişim. Ve Sevgili Güven; seni de tekrar izleme imkanı buldum... Çocuklar sizinle gurur duydum; sizleri yoruluncaya dek alkışladım, alkışladım, alkışladım... Yine de duygularımı anlatabildiğimi sanmıyorum... Sizi kutlamaya alkışlarım yetmez. Başarınızı takdir etmek de beni aşar.

Ben sadece, Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti' nin vatandaşı olarak, sizi izlemekten büyük keyif aldım ve gurur duydum...Türk Kadını olarak, Türk Annesi olarak sizinle iftihar ettim. Ve bir kez daha anladım ki; Mustafa Kemal ATATÜRK, Cumhuriyeti sizlere emanet etmekle elbette ki doğru ve yerinde bir karar vermiş... Sizler; evet siz Türk Gençliği var olduğunuz sürece, çağdaş, laik, çalışkan Türkiye Cumhuriyeti' nin koruyucusu ve umudu olacaksınız. Sizler; Türkiye Cumhuriyeti'nin ne şartlarda kurulduğunun bilincindesiniz. Sahip olduğunuz değerlerin farkındasınız.

Ve oyunun sonunda, bir kez daha gururla haykırdım "Bizim gençlerimizde; Cumhuriyet Tarihimizin Bilinci ile Çanakkale Destanı'nın yaşattığı gurur oldukça ve damarlarında asil kan dolandıkça Türkiye Cumhuriyeti varlığını sürdürecektir..."

Çanakkale Gençlik Spor İl Müdürlüğü Tiyatro Ekibi' ne, böylesine anlamlı oyunu 18 Mart Zafer Haftasında bizlerle paylaştığı için teşekkür ediyor; tüm ekibi yürekten kutluyorum. Sahneniz ışıklı, perdeniz açık, alkışlarınız bol olsun sevgili gençler...

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..