Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '12

 
Kategori
Güncel
 

19 Mayıs

19 Mayıs
 

Gonca güller gibi duygularım.

Tomur tomur.
 
Açmak için gün sayıyorlar belki.
 
Yağmur misali yaşlar dökülüyor üzerlerine.
 
Kimi boyun büküyor, kimi açmak için yüreğimi çekiştirip duruyor.
 
İnanmak var ya bundan sonra her şeyin daha iyi olacağına.
 
İnanıyorum.
 
Belki de inanmak istiyorum, yaşadığım bunca yıldan sonra.
 
Acımıyorum.
 
Yitip giden yıllarıma.
 
Gençliğime.
 
Kırılıp dökülen hayatıma.
 
Acımıyorum.
 
ÜMİT...
 
Her zaman var.
 
Her gecenin sabahında açan Güneş.
 
Parıldıyor muzipce bana.
Göz kırpıyor.
 
''Sen bana inandın ya...''
''Ben seni daha fazla sarıp sarmalayacağım bundan sonra.'' Der gibi.
 
Güneş...
Güneş'in kızıyım zaten ben.
 
Gülen Ay...
Neşeli, şen...
 
Bir 19 Mayıs akşamında açan GÜL.
Gül ki güller açsın gönlünde.
Gül ki neşe dolsun kalbinde.
Mayıs gülleri açsın bu anlamlı günde.
 
GÜNEŞ, bir daha, bir daha doğsun 19 Mayıslarda.
 
 
 
Ayşen Arslangiray Kura
19 Mayıs'ta/ Kuşadası'nda
 
 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..