Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '12

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    2. şans

    2. şans
     

    Bir yola girmiştim, huzur ve mutluluk dolu bir yol

    Kedimden emin, güvenle yürüdüğüm

    Cennetin bir parçasıydı sanki

    Sonra cennetin ışıkları söndü...

    Ne olduğunu anlamadan,çevremdeki tüm güzellikler kayboldu birer birer etrafımdan

    Yalnız kalmıştım

    Soğuktu

    Yürüdüm

    Yolun nereye gittiğini bilmeden, önümü göremeden yürüdüm

    Güvendiğim hiçbir şey yoktu yanımda, sen de yoktun

    Nefes almanın, yaşamanın, mutluluğun ne demek olduğunu bilemeden

    Yürüdüm

    Tüm duyularımı kaybetmeme rağmen senin kokunu hissedebiliyordum

    Sonra bir çok engel çıktı önüme, takılmadım, yürümeye devam ettim

    Bu seni arayışım mıydı?

    Yoksa hayatıma devam etmek isteyişim mi?

    Yürümeye devam ettim...

    Bir çok el uzandıtüm yol boyunca, tutmaya cesaret edemediğim

    Artık o yolda tek başıma kalmaktan memnundum

    Ve sonra bir ışık gördüm

    O cennetin kapısıydı...

    Korktum, ama oraya doğru yürürken buldum kendimi

    Kapı sonuna kadar açıktı, beni bekliyordu

    Girdim, kapıyı kapattım

    Ve kendi kendime söz verdim;

    Mutlu olmak senin elinde. Hangi durumda kalırsan kal cennetin kapısını bulmak için yürü

    Sadece yürü...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 91
    Kayıt tarihi
    : 09.12.12
     
     

    Hemşirelik son sınıf öğrencisiyim. Staj yapıyorum. Genellikle yaşadığım olaylardan esinlenerek ya..