Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

20 Milyonun Recep İvedik Seyrettiği Ülkede Sevilen Biri Olmak Siyasette Adaylık İçin Kriter Olamaz

20 Milyonun Recep İvedik Seyrettiği Ülkede Sevilen Biri Olmak Siyasette Adaylık İçin Kriter Olamaz
 

Bu partiler reklam şirketi valla! Halk kimi seviyor onu aday yapalım, yav bu halk tecavüzcü Coşkun’u (canlandırdığı karakteri kastediyoruz adamın ne suçu var) bile sevdi!

AKP önümüzdeki belediye başkanlığı seçimi için aday arayışına girmiş… Futbol direktörü, türkücü, evlilik programlarının Hanife’si, Tarkan’ın saçını düzelten, Ajda’nın kedisi…

İyi ki halk tarafından sevilmiyorum, Allah göstermesin! Yani benim aday olma ihtimalim sıfır, Ajda’nın kedisi olur ben olamam!

Sanki Züğürt Ağa’ya figüran seçiyoruz, görev yapacak bunlar görev! Onaylamıyorum, benim partim olmasa bile koyamaz, o aday beni de yönetecek!

Sırf şöhreti nedeniyle aday yapılıyor, rezillik ya! Hiç kimse kusura bakmasın aday yapanın da oy verenin de zekâsından şüphe ederim!

Peki bunlar siyaset yapamazlar mı? Yapar, örnek Ronald Reagan; mesleğini şöhretini bir yana bırakıp çalışacak.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..