Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

2016 kınama listesi - Harbiden kınıyorum

2016 kınama listesi - Harbiden kınıyorum
 

Kınamazsam çıldıracaktım... 

Salataya nar ekşisi dökmeyenleri kınıyorum 
Kilo vermek için Adana kebabını geri çevirenleri kınıyorum 
Özel günlerde indirim yapmayan mağazaları kınıyorum 
Damadına 28 milyon TL değerinde yalı hediye eden kayınpederleri kınıyorum 
Helikopteriyle okula gidenleri kınıyorum 
Su soğutmalı motor üreten Harley Davidsonu kınıyorum 
Güvercinlere yem atmayan beyleri kınıyorum 
Mendilci çocuklara 1 lirayı çok görenleri kınıyorum 
Müsait bir yerde sevişmek için ülkemize gelen Suriyeli erkekleri kınıyorum, savaşma seviş dedik ama abarttılar
Dindar hatunları dışlayan lolita hatunları kınıyorum 
Çakma sarışınları kınıyorum, olacaksanız harbi harbi sarışın olun kardeşim
Esmer hatunları kınıyorum 
Bir dakika ya onları niye kınıyorum? 
Esmer hatunları kınayanları kınıyorum 
Karlı havada mini etek giyenleri kınıyorum, harbiden o ne lan 
Ayakkabısını çorapsız giyen erkekleri kınıyorum 
Ayakkabısını çorapsız giyip pantolon paçalarını yukarı kıvıran erkekleri kınıyorum 
Ayrıldıktan sonra kıza iftira atan playboyları kınıyorum 
Ya şundadır ya bunda diyerek erkekleri cebinden çıkaran hatunları kınıyorum 

Askerliğini Ziraat bankasında sıra bekleyerek yapanları kınıyorum, bacımsınız 
Şarjör değiştirmeyi bilmeyen adamların Mehmetçik eleştirisini kınıyorum 
Eli bağlı askerlere kemer sallayan kum maymunlarını kınıyorum 
Milletin silahını millete çevirenleri kınıyorum 
Sırıtarak ifade veren amiralli kınıyorum, Behzat amirimiz göreve! Sırıtma lan! 
Suçu günahı olmayan insanları patlatan canileri kınıyorum 
Siyasetçileri kınıyorum
Hoba o neydi ya! Tamam hepsini kınıyorum, alayınızı kınıyorum 
Siyaset konuşanları kınıyorum 
CNN Türk'teki gündemle alakalı düzenlenen tartışma programlarını kınıyorum
Ünlülerin her menfur saldırıdan sonra attıkları tweetleri kınıyorum, rol kesmeyin kardeşim 

Tavuk soteye acı sos dökmeyenleri kınıyorum 
Küba yemeklerini sevmeyenleri kınıyorum 
Yaptığı yemeğin fotosunu Instagramda paylaşan hanım kızları kınıyorum 
Sarma saramayanları kınıyorum 
Antep ciğeri sevmeyen erkekleri kınıyorum 
Pul biberi acı zannedenleri kınıyorum 
Turşu salatası sevmeyenleri kınıyorum 
Makarnaya İtalyan şarabı dökenleri kınıyorum 
İtalyan mıyız biz? Yoo değiliz o zaman o şarap ne? Günah günah
Midye sevmeyenleri kınıyorum 
Ankara simidini çaysız yiyenleri kınıyorum 
Çayına şeker atmayanlar derneğini kınıyorum 
Mırra yerine Moccha içenleri kınıyorum 
Starbucksı kınıyorum 

MTV'yi kınıyorum, sizin yüzünüzden bisiklete bineceğiz
Pahalı köprü geçiş ücretlerini kınıyorum, benim kayınpederimin 28 milyon TL'lik yalısı yok birader
Köprüde selfi çekinenleri kınıyorum
Kendi vergimle yaptırdığım köprüyü lütuf diye sunanları kınıyorum
Kadın şoförleri sıkıştıran kamyoncuları kınıyorum
Bagajında pompalı tüfek taşıyanları kınıyorum
Motorculara yayalara vurup bir nane olmamış gibi kaçanları kınıyorum 
Sokak hayvanlarının üzerine araç süren Şahincileri kınıyorum 
Akan trafiği kitleyip drift çeken Hondacıları kınıyorum 

Kumlu ayak fotosu atan hanım ablaları kınıyorum, abla hatırım için giyinin 
Mangal yapıp iki şiş de benim için atmayan alt komşumu kınıyorum, kokusu geliyor kokusu 
Gittiği her yurt dışı seyahatinde milletin gözünün içine soka soka fotoğraf çeken, instagram kasan gezginleri kınıyorum, evet Venedik'te mum ışıklı gondol fotosunu paylaşan kendim de dahil 
Vblogçuları kınıyorum 
Periscope kullananları kınıyorum 
Evlilik programlarını kınıyorum 

Şimdilik kınadıklarım bu kadar. Daha hatırlarsam 31 Aralığa kadar kınamaya devam edeceğim. Sevgiler... Esefle kalın. Gülümseyen smiley. 

Emre ERDEN 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..