Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '22

 
Kategori
Deneme
 

2056’da Dünya Nasıl Olacak?

2056 100’cü yaşım, o yılı görmek isterim.

Herkes hayatı yaşamak için yaşar ben ve belki benim gibi bazıları hayata ve dünyaya şahitlik etmek için.

Böyle bir amaç olur mu? Duymadım ama ben öyleyim; geleceği merak ediyorum, hani geçmişi yaşadım ya dünyada ve hayatta neler değişecek?

Mesela belki uzayda yaşam başlayacak. Belki ölüme çare bulunacak. Ailem, çevrem, sevdiklerim, sevmediklerim… Durumları ne olacak?

Böyle bir hayat var… Sizin için bir anlam ifade etmese de.

Yeni tatlar, yeni hayatlar…

Cevap hazır: Olsa ne olur biz yaşlanacağız ve bir şey anlamayacağız.

Bu bilinçli bir insanın sözü değil, kale almıyorum.

Zor olacak biliyorum ama 2056’ya doğru yürüyorum.

O güne kalanlarınız olursa görüşürüz.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..