Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

21 Mart

Bugün önemli aslında.

Gece ve gündüz eşit çünkü. Bende ikisine de eşit davrandım belki de hayatımda ilk defa.

Normal de gecedir benim sevgilim. Ama gündüzü de çok sevdim bugün. Hep gündüz ile gezer, gecenin kollarında huzur bulurdum. Bu sefer her ikisiyle de dolaştım, uyudum, sevdim, ağladım.

Tamam kabul belki geceye daha çok güvendiğimden ona daha yakın durdum, onun kollarında daha çok ağladım. Belki de hala ağlıyorum kim bilir ?

Ama bu gece hayatımda bir şeyleri değiştirmem gerekiyordu. Sabahın çook erken saatlerinde bir adam tam manasıyla hayatımı kurtardı. Gündüze böyle bir mucizeyi vermişken, geceden esirgeyemezdim. Gece olunca da kurtulan hayatımda pislikleri temizledim. Hala da temizliyorum.

Ada’ya söz..

Tekrar dağıtmayacağım ortalığı..

Günü karşılamayalı çok olmuştu. İyi geldi.

Kocaman bir günaydın hepinize.

Boş durmayın. Hayatınızı kurtarın.

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....