Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

25. Dizi: "Kimi arıyorum biliyor musunuz?" sonuçlandı

25. Dizi: "Kimi arıyorum biliyor musunuz?" sonuçlandı
 

Gemimiz Milliyet Blog Limanina geri dönmüstür.


Atlas Okyanusunda üc gün önce, Arastirma Ekibiyle ciktigimız geziden dönen Milliyet Blog isimli ünlü gemimiz bugün Milliyet Blog Limanina geri dönerek, demir atmistir. Degerli arastirmaci Ekibimiz, seyahatleri sirasinda cok degerli bilgi ve calismalarindan memnun ve mutlu olduklari anlasiliyor. Soru ve izlenimlerini bilmek isterseniz lütfen tiklayin> Kahvede ebru'yu hatirlayan var mi?


Bilimsel arastirmalı gezimize cikmadan önce karsilastigimiz kücük bir handicapden bahsetmek istiyorum.

Alev Meisel Hanim’in 02.03.2008 tarihli: "Ben kimi ariyorum biliyor musunuz?" baslikli bir blog-dizisi baslatti ve halen sürmektedir. Bildiginiz üzere ve bilmeyenler icin kisa bir aciklama:

Aramizda, yazma eylemini sürdüren arkadaslarimizi animsatmak, tanitmak düsüncesiyle; baslatilan bir blogdizisidir.

 

"Kahvede ebu'yu taniyan varmi?" baslikli blogumla 24 veya 25. incisi dizisi tesadüfen bana isabet etmistir. Eger bu sıra dogru degilse bilen lütfen dogru sıra numarasını bildirsin.

Ebecilik oyunu cocukluk anilarini animsatan bu dizi, el degistirdikce iyi niyetli ve yeniliklci arkadaslarimizin önerileriyle yeni tekliflerin sunuldugu dikkatimi cekmisti. Daha sonra diziyi düzenli takip edemedim. Dolayısıyle oyun kurallarin kriterlerı hakkında pek bilgim yok.

En son degisiklik Ümit Culduz Bey tarafindan gerceklestirildi: Vefati nedeniyle aramizdan ayrilan bir arkadasimizi animsatti.

Bende su anda yazılarına ara veren yani aktif olmayan bir blog yazar arkadasımızı animsatmak/tanitmak istedim.

Sizin anlayacaginiz, dizi aldi basini gidiyor kuralsizliklar diyarina.

Oyunun kuralları hakkında bilgiler her blogun alt kisminda mutlaka yer almalidir. Hatirlatırken yeni katilanlar icin bilgilendirecektir.


Adimin gectigi olay nasil gelisti bana detayini sormayin lütfen cünkü yeterli bilgim yok! ancak benim objektifimden gördüklerimi nesnel olarak paylasmak istiyorum.


Ümit Culduz Beyin konuyla alakalı son blogunu tesadüfen gördüm. Ilk yorumumda cevabi hemen veremedim.

Yani kisiyi tanidigimi fakat ismini o an hatirlayamadigimı; hatirlardıgımda yazacagimi bildirmistim.

Dikkat ederseniz, TV de bilgi yarismalarinin kati kurallari vardir. Tarih, isim, yer vs. vb. tam bilinmediginde, gec yanitlandiginda veya benim yaptigim gibi; eksik verilen cevaplar gecersiz sayılıyor.

Yarismalarda kurallar olmalidir ve istisnasis uygulanmalidir.



Dogru cavabı ilk yanıtlayan Ruksan Ilkan Hanim oldugu icin Ümit Bey kendisini oyun ebesi oldugunu mesajla bildirmis ancak kendisinden hemen yanit alamayinca,

Ruksan Hanim’in "mesajlarim" sayfasindan edindigim bilgiye göre: Ruksan Hanıma "Ilk bilen sizsiniz, katilip katilmayacaginizi bildirin..." diye mesaj yazmıs. Ancak kendisinden hemen cavap alamayınca,

benim mesaj sayfamda görülecegi üzere Ümit Beyin ebelik teklif kabul ettigimi yazdim.

Daha önceki gelismelerden yanı Ruksan Hanima teklif ettiginden, aralarin da gecen diyalogtan haberim yoktu.

Benim blogumu yayina verdigimin ertesi günü Ruksan Hanim'in "kimi arıyorum biliyor musunuz" adlı blogunu görünce dogrusu neler oldugundan bihaberdim.


Son blogumda ifade ettigim gibi, Mustafa Mumcu Bey'in yorumundaki soru üzerine bloglari arastirip olaylari anlamaya calistim. Bildiklerimin hepsi bukadar.

Yanlis anlama ve anlasilmak, benim en hassas en duyarli oldugum dolayisiyla beni encok üzecek olan bir konudur.


Anladigim kadariyla yanlis anlasilma veya Ümit Beyin blogunda yeterli bilgilendirme olmadıgı icin, benim ve Ruksan Hanımın blogu paralel yayina verilmis.
Benim acimdan bakildiginda kendisi tarafından yapılan bir kasit yok. Bundan böyle benim icin konu kapanmistir.


Su anda objektif gözlem ve bilgilerimi böylece acıklamıs oldum.
Özel yasamimda ve bu platformda da berrak ve nesnel olmayan tartismalardan uzak durmaya calisirim.
Evet! sanirim kendimi ifade edebildigimi; ifade etmek istediklerimin; istedigim gibi anlasilmıs olacagına inanıyorum.
Buraya kadar zahmet edip okudugunuz icin tesekkür ediyorum.

>>

 

 

Bulmaca bloguma sadece yorumlariyla katilan,

ilgi duymasina ragmen sorumun yanitini hemen animsayamayan fakat, önem ve emek vererek yanitini aramaya calisan tüm katilimci arkadaslarima ictenlikle tesekkür ediyorum.


BULMACANIN CEVABI: FAHRI KARAKAS

Dogru bilenler:

1. Mustafa Mumcu
2.
Mudo, ancak kendisi ikinci kez ebe olmak istemedigini belirtmis.
3. fegokce
4.
Tijen
5.
Mine Sevincoglu. Cevabini yanlislikla sildigim icin kendisinden, bir kez daha buradan özür diliyorum.

Evet bu durumda: Mustafa Mumcu Bey ebelik görevini hak etmis oluyor.
"Ikinci kez ebe olmak istemiyorum" derse: Sayin fegokce’ye topu atmam gerekecek.

Hepinizi seviyorum, birbirimizi üzmemeye, kirmamaya özen göstermemizi, nacizane hatirlatmak istiyorum.



Sevgiler, saygilar,

Mine

13.06.2008


24. Dizi: Ümit Culduz

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..