Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

29 Ekim Gençlik Bayramınız kutlu olsun(!)

29 Ekim Gençlik Bayramınız kutlu olsun(!)
 

Bir tamirci çırağının eli.Foto kaynağına ulaşamadım.


Geçtiğimiz Pazar günü yağan yağmurda arabam arızalandı ve yolda mahsur kaldım.Zor belâ aracı çalıştırdık çalıştırmasına ama dizi halinde blog yazılır cinsten olay yaşadık.Bugün ise kalan işleri tamamlamak için lastikçideydim.Yaşadıklarımdan sonra dört lastiğimide değiştirmeye karar verdim çünkü.

Neyse uzatmayalım,lüks bir araç daha geldi ve içinden janjanlı bir arkadaşımız indi.Lastiği değiştiren usta ve çırağını tanıyordu bu arkadaş.Usta “abi,sizin şirkette bana da bir iş bul da ben de böyle gezeyim senin gibi”dedi.Janjanlı arkadaş “bayram tatili oğlum,öğleden sonra tatil başladı” dedi.O sırada çırak öyle bir şey söyledi ki güleyim mi,ağlayayım mı karar veremedim:”çocuk bayramı mı ağbi”

....!!!!

“Yok,gençlik bayramı”demez mi bizim janjanlı.Aklı sıra kafa yapıyor.Usta ve çırak birbirleri ile konuşmaya başladılar devamında”ulan,ne çocuk bayramı,ne gençlik bayramımız var,hep çalış,hep çalış”türünden ahlarla vahlarla bir muhabbete girdiler.

Patron ,janjanlının arkadaşı imiş,kendi aralarında “kakara kikiri”birşeyler konuştuktan sonra “çocuklar size de pizza yaptırıyorum”dedi patron.Kendi arabasına janjanlıyı da alarak uzaklaştılar.

Yarın 29 Ekim 2008 Cumhuriyet Bayramı.

85 yıl önce bir ulus kendi bağımsızlığını kazandı.Büyük meclis o günü bayram ilan etti.

85 yıl sonra bir ulusun çocuklarının (bazılarıda olsa)haberi bile yok bu bayramdan.

29 Ekim Gençlik bayramı kutlu olsun(!).Bu gençleri, bugünlere getirenlerin de gözleri aydın olsun.Eserleri ile övünebilirler.

Ayrıca “teğet geçen”ekonomik krizi “hassas bir dönemden geçiyoruz”diye bahane ederek kutlamaların yapılmamasını isteyen zihniyete “yuh”diyor,bu karar uymayarak İstanbul’daki gösterileri iptal etmeyen Kadir Topbaş’ı tebrik ediyorum.

******************************************************************************************
Blognot1:Kurban bayramı yaklaşıyor.Kurbanlarınızı ve derilerinizi gönül rahatlığı ile Türk Hava Kurumu’na bağışlayabilirsiniz.
Ayrıca tüm cep telefonu operatörlerinden 3919 YANGIN yazarak Türk Hava Kurumu’nun yangın söndürme uçağı alım kampanyasına 6 YTL katkıda bulunalım.6 YTL ormanlarımız için umut olsun.

Ayrıntılı bilgi için :

http://www.thk.org.tr/2005/anasayfa.htm

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..