Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

3 yumurtam var kaç yıl yerim?

3 yumurtam var kaç yıl yerim?
 

3 yumurta


Belki bir çoğumuz yumurta atma niyetinde olan üniversite öğrencisinin hapis cezası ile karşı karşıya kaldığını biliyoruz. Yanlış hatırlamıyorsam Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün vereceği bir seminer, konferansta içeri girmek istemiş ancak üzerinin aranması sonucunda yumurtalar bulunmuştu. Genç niyetini açık açık söyledi. Atacaktım diye... 

Protestonun şeklini tasvip edersiniz, etmezsiniz ayrı bir tartışma konusudur. Ancak yumurta atma niyeti yüzünden hapis cezası ile yargılanması, bana komik geldi. Ülkemizde tecavüzden içeri giren insanlara kızın rızası vardı diyerek az ceza alması, zaman aşımı yüzünden serbest kalanlar, bin bir türlü dolap çevirip elini kolunu sallayarak dolaşanların olduğunu düşününce, yargı sistemini anlamak zorlaşıyor. 

Şimdi benim 3 tane yumurtam var. Kaç yıl hapiste yatarım?

 

http://tanrininisivar.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..