Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

300 gram

O değil de;

Her gelin kızın rüyası, X dikiş makinası değil tabii… Dikiş makinasından önce her gelin kızın hayallerini süsleyen çok daha önemli birşey var. O da gelinlik…

Bunun için önce güvenilir bir gelinlikçi bulunur… Bulunmuşu var. ‘Özcan –Songül Sarpbaş’
Türlü çeşit modeller. Hepsi de göz alıcı.

‘Çok seçiciyim, kendim seçerim, baktım olmadı, uydururum’ diyorsanız bizim gelin kızımız Yasmin gibi Özcan Bey’i zora koşabilirsiniz.

O değil de;

Yasmin’e eşlik ettiğim üçüncü provaya kadar farklı gelin adayları gördüm. ‘Vücudum ön plana çıkmasın’ diyenden tutun da ‘bu dantelin daha gösterişlisi olsun’ diyeninden ‘öyle bir model olsun ki şöyle boyumu posumu uzun göstersin’ diyenine kadar..

O değil de;

Bazısı var kamera şakası gibi. Temsil, bugün gördüğüm kız ve yaşadığımız olay…

Cici bir hanım… Omzunda dövmesi var. 7 yıllık evliymiş ve bir anneymiş.

- Özcan Bey, beni hatırladınız mı?

- Yüzünüz yabancı gelmedi, isim neydi?

-Ayşe… 7 yıl önce gelmiştim. Helin Avşar gelinliği giymiştim.

- Şimdi hatırladım. O gelinlikten toplam 5-6 tane dikmiştim. Yasmin de onu beğenmişti de sonra modelde oynadık. Da, size nasıl yardımcı olabilirim?

- İşte 7 yıl önce gelinliğin üstünde saç modelim rezaletmiş. Saçım fotoğraflarda iğrenç çıkmış. Komşular, eş dost o gelinliği hala öve öve bitiremiyor. Düşündüm taşındım, gelinliği yeniden giyip saç modelimi bu defa başka model yaptıracağım. O zaman kuaför iyi yapamamıştı. Fotoğraflarda saçlarım onun için kötü çıkmıştı.

- Anladım… Da, bunun benimle ilgisi nedir?

- Şöyle ki, o gelinliğe şimdi sığamıyorum. Doğumdan sonra pelvislerim çıktı. Onları geri kim koyacak! Vücudumda başka değişiklikler de oldu. Sağ göğsümden 300 gr. sol göğsümden de 300 gr. küçülttürdüğüm halde gelinliğe yine sığamıyorum… Gelinliğin arkasından biraz açmanızı istiyorum. O gelinliğin içine yeniden girmek ve gelinlikle yeniden fotoğraf çektirmek istiyorum...

- Gelinliği getirirsiniz, neler yapabiliriz, bakarız.

- Ama öyle bakarız demeyin. Yapacaksanız getireyim. Yoksa kocaman gelinliği buraya kadar boşuna taşımayayım.

- İyi de gelinliği görmeden size ne söyleyebilirim?

Ayşe gelinliğini getirmeye Özcan Bey gelinliği açmaya niyetli…

Yasmin,

- Ben anlamam Özcan Bey, Ayşe Hanımın buraya gelmesinde o gelinliği bana yeniden hatırlatmasında bir hayır var. En azından gelinliğimin üstü Helin Avşar gelinliği gibi olsun. O modelde aklım kaldııı… Lütfennn...

Şekilde görüldüğü üzere Özcan Beyin yolu uzun. Bu durumda Yasmin’e öğüdüm,

7 sene sonra 300 sağdan 300 soldan aldırıp gelinliği yeniden giymeye kalkma…

Dip Not: Yazıdaki Ayşe’nin gerçek Ayşe’lerle uzaktan yakından alakası yoktur.

O değil de;

‘Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar’

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..