Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

34 yıllık orta okul arkadaşımı buldum.

34 yıllık orta okul arkadaşımı buldum.
 

Hocamın öğrencisi çekti.


Merhabalar,

Bugünkü yazıma nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum.

Çok heyecanlıyım, çok mutluyum.

Hepiniz okumuşsunuzdur biliyorsunuzdur, sevgili Mesut Selek hocamın Aliağa’da Ebru Sanatı ile ilgili sergisi açılacaktı ve ben bu nefis sergisi görmeye çoktan niyetlenmiştim bile, Allah nasip ederse Cuma günü sergiye gidecektim.

Bu arada, o meşhur Facebook’a üye oldum ve birçok okul arkadaşımı buldum bu sayede,

Bir arkadaşım da tesadüfen Aliağa da oturuyormuş, ben Osman Bayrak isimli arkadaşıma hemen Facebookta bir mesaj yazdım.

‘Osman can, ben Cuma günü Mesut Selek hocamın açmış olduğu Ebru sergisine gelmek istiyorum, sende oraya gelirsen görüşebiliriz’ diye,

Osman da bana cevap yazdı ‘Gelirsen mutlaka görüşürüz’diye,

Osman Bayrak arkadaşımla tam 34 yıldır hiç görüşmemiştik ve 34 yıl sonra Facebookta ism ve soyadlarımızla arkadaşımızı bulmuştum.

Hem bu sebeple hemde Mesut hocamla tanışacağım diye ablamla büyük bir heyecan içinde

Aliağa ya gittik, sora sora Tiyatro salonunu ve Mesut hocamın galerisini bulduk.

Ebru sergisine girer girmez Mesut hocam bir öğrencisi ile oturuyormuş, ben ‘Merhabalar’ dediğimde ilkten beni tanımadı ama sonra hemen tanıdı ve ‘Hoş geldin Alyoşa-Hülya hanım diyerek beni çok güler yüzle karşıladı, Ablamla tanıştırdım Mesut hocamı sonra, oturduk sohbet ettik, ben hemen yapmış olduğu Ebru çalışmalarını incelemek üzere ayağa kalktım, hocam sağolsun bana çok yardımcı oldu, Ebru çalışmalarını nasıl yaptığını anlattı, bu arada Mesut hocamın eşide geldi galeriye onunla da tanışmış olduk çok mutlu oldum.

Oturduk Mesut hocam eşi öğrencisi Sebuş ablam ve ben sohbet ederken, birden galeriden içeriye 48 yaşlarında çok fazla tanıdık bir sima girdi.

Ben 34 yıllık arkadaşımı aniden tanımıştım büyük bir heyecanla ‘Osman’ diye bildim ve hemen yanına yaklaşıp sarıldık birbirimize Osman da beni hemen tanımıştı, birbirimizi gördüğümüze çok sevinmiştik 34 yıllık aradan sonra, ama bu durumu Mesut hocam ve eşi bilmediği için çok şaşırdılar, biz sarılıp konuşurken onların şaşkınlık içinde bizi seyrettiklerini gördüm, hemen Mesut hocam ve eşine durumu izah ettim.

Mesut hocam hemen fotolarımızı çekti bu olayla çok fazla ilgilendi, sağ olsun arkadaşımla da çok ilgilendi ve oturduk koyu bir sohbet etmeye başladık.

Bu güzel konuyu Mesut hocam Milliyet Blog da yazacağını söyledi, çok mutlu oldum.

Sonra biz hocamla diğer resim galerilerini seyrederken Osman arkadaşım hemen gidip eşini aldı geldi yanımıza, onunla da tanıştık, Eşinin ismi Filiz, çok iyi karşıladı bizi, sonra biz Mesut hocamdan izin isteyip ayrılmak istedik sağ olsun bizi bırakmak istemedi ama müsaade istedik kendisinden ve Osman eşi Filiz hanım ben ve Sebuş ablam Aliağa’nın deniz kenarında gidip bir kafeteryada oturduk.

Kolay değil 34 yıllık hasret vardı içimizde, bol bol sohbet ettik, Osman evlenmiş iki oğlu olmuş bir oğlu 24 yaşında diğer oğlu 14 yaşına gelmiş kocaman çocuklar olmuşlar.

Eski günlerden eski arkadaşlarımızdan bahsettik. Ben Erdinç ve Güler arkadaşımızı da bulduğumu söyledim. Osman da Erdinç’i bulmuş, telefon açtı Erdinç arkadaşımıza onunla da telefon ile görüştük çok mutlu oldum.

Akşama doğru Osman sağ olsun bizi tam denizin karşısında güzel bir yerde Balık yemeğe götürdü, orada yemeklerimizi yerken hem konuştuk hem de denizi ve gün batımını seyrettik.

Aliağa dan gün batımı bir başka güzel oluyor, Aliağa çok sakin ve çok güzel bir yer.

Yeni belediye başkanları çevre düzenlemesini çok güzel yapmış parkları harika her bir yerinden sular akıyor havuzları var nefis bir yer olmuş orası çok beğendik Aliağa'yı.

Yemekten sonra yine koyu sohbetlerimizi yaptık çaylarımızı içtik ve artık Aliağa'dan ve arkadaşımdan ayrılma vaktimiz gelmişti.

İzin istedik kendilerinden bırakmak istemediler sağ olsunlar, sonra bizi garaja kadar götürdüler, oradan büyük bir huzur ve mutluluk içinde yine görüşebilmek ümidiyle ayrıldık ve evimize geldik.

Bu Mübarek Cuma günüm çok harika geçmişti, Mesut Selek hocamla tanıştım, Harika çok sevdiğim Ebru sergisini gezmiştim, 34 yıllık arkadaşım Osman ve eşinle tanışmıştım, benim için harika bir gündü, huzur içinde yatıp uyudum.

Bu günde sizlerle bu konuyu paylaşmaya karar verdim ve hemen yazımı yazdım ve işte okuyorsunuz.

Ne güzel değil mi? İnsanların arkadaşlarını bulup konuşabilmesi, buluşabilmesi, unutmaması harika bir olay, bunu ben yaşadım.

Dostlarınızı unutmamak ve bulabilmek dileğim ile hepinize sonsuz ve sorunsuz Sevgilerimi gönderiyorum.

Hülya,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...