Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Orhan Küçükbiçmen ağabeyime ithaf ediyorum!

Orhan Küçükbiçmen ağabeyime ithaf ediyorum!
 

Orhan Küçükbiçmen


Sadece ekran, klavye ve fare üçgeni içindeki diyaloglarla sınırlı kalmayıp, sık sık dile getirdiğiniz davetkar yapınız ile, sanal alemin egzotik yapısı içinden çıkan balıkçı dostlara (!) Siz, gerçek dünya da sonsuz hoşgörü ile yaklaşan bir büyüğümüze, Tekrar “Hoş geldiniz” Orhan ağabey diyorum.

“Tekrar” diyorum! Çünkü bu sanal alemin gök kuşağı üzerindeki yolculuğumuz da, yolumuz hep bir başka renk yumağında kesişecektir!

Bir ömür boyu iyisi ile kötüsü ile yaşanmış tecrübelerin toprak altına gitmesini istemeyen ve bu tecrübeleri insanlarımızla paylaşmayı kendine şiar edinmiş bir büyüğümüz, ağabeyimiz olarak sizi ayrıca saygıyla selamlıyorum.

Vedat ağabey, Oruç reis, mercan Kenan ve diğer dostlar ile Sivricenin renkli balık dünyasından bize sunacağın anektodlar, hikâyeler ve öykülerin tadı, hoş görü ortamı içinde, kış gününde üzerimize çektiğimiz yorgan gibi bizi ısıtacaktır.

Ne sen sığarsın kabına...
Ne ben,
Ne bir başkası...

Belki bir kılıç balığı,
Belki bir sinarit,
Ya da bir lambuka!

Kimbilir;
Ne dostlar tanıyacağız daha...
Balıkların peşinde koştukça!

Selam ve saygılarımla....

M.Talip Girgin

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..