Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hani nerdesin?

Hani nerdesin?
 

Halis Altıntaş


"Tık-tık.... Hani nerdesin?
Sevgi dolu merhabalar Talip’çiğim
." Demiştin Halis ağabey... Şimdi ben buradayım ama sen yoksun! Baktığımız her bir köşede senden bir hatıra var bize kalan, bir çift tatlı söz veya bir kaç kare fotoğraf... Yokluğuna nasıl alışacağız bilemiyorum ağabey! "Gülen yüzler" diye atmışsın imzanı, çektiğin fotoğrafımızın altına; bu karelere baktıkça güler mi sanıyorsun artık yüzümüz?

Geçmişten birkaç diyalog ve anekdotlar:

RİVA'DA ki gözlemim! (28.10.2007) : Güzel bir gün ve güzel anılar ile ayrılmıştık. Bir dahaki organizasyonda buluşmak üzere sevgiyle kalın, hoşça kalın, sağlıklı kalın, sevgili dostlarım... Saygılarımla.

Not: yazı hatalarım için özür dilerim.
M.Talip Girgin

Bu kadar güzel ifadelerle bezenmiş ve bu kadar uzun bir yazıda bir-iki harf hatası bile olsa kıymetinden hiç kaybetmez Talip bey. Özenli kişiliğiniz her yazınızda kendini belli ediyor.

Çok istediğim ve günler öncesinden hazırlandığım halde o organizasyona gelemedim; fotoğraflara bakmakla yetinmek zorunda kaldım. Ama bu güzel hikâye bana o günü yaşattı.

Sağol, varol...
__________________
Halis Altıntaş
1931 -İstanbul
B Rh+

Balık sevdası! :

Talip,
Hayranlıkla okudum. Böylesine içten ifadeler, böylesine doğru tanımlamalar... Daha ilkyazında yerini belli etmiştin, ama bu sonuncusu ne kadar kuvvetli bir kalemin olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

"Burada dikkat edilen, küçüklerin büyüklerine, büyüklerinde küçüklerine göstereceği sevgi saygı ve hitabet şeklidir."

Benim de bütün istediğim bu zaten. Bu şiarımızı kolladığımız müddetçe balık tutmak için bir araya geldiğimizde bir idealin nasıl gerçekleştirildiğini tüm dünyaya gösterebiliriz. Bu bağlamda biz -yaşça- büyüklere düşen görev ve sorumluluk elbette ki çok daha fazladır.

Ellerine sağlık Talip.
Sevgiler,
__________________
Halis Altıntaş
1931 -İstanbul

İyi ki Doğdum(!)

Nice sağlıklı, mutlu doğum günlerine Talip kardeş... Senin gibi kıymetli bir arkadaşın varlığı bu siteyi daha da yaşanası yapıyor...
__________________
Halis Altıntaş
1931 –İstanbul

Kırmızı Sandalyeler! (Riva)

Benim sevgili yazarım, yine döktürmüşsün.
Aklına, ellerine sağlık!
Sevgiler,
__________________
Halis Altıntaş
1931 –Istanbul
http://halisabi2.spaces.live.com/

Saygı, sevgi ve koşulsuz güven duygusu ile gittikçe samimiyetleşen yazı ve yorumlar, sonrasında, birlikte düzenlenen organizelerdeki iş birliği ve paylaşımlar...

İnsanda bağlılık duygusu, zaman zaman özlem duygusu yaratıyor... Bazen msn de bazen Facebookta, bazen telefonda buluşmak mümkündür, ancak insanlar sağ olduğu sürece!

Şimdi Halis ağabeyin sevenlerinin kalbine çöken ayrılık acısının tarifi, sizce mümkün mü? Canım ağabeyimiz “Halis Altıntaş” Seni çok özleyeceğiz özellikle uzlaştırıcı ve sevgi dolu kişiliğini...

Duyuru:

(16 ağustos 2009 tarihinde Halis Altıntaş vefat etmiş, 17 ağustos günü Karaca Ahmet mezarlığında toprağa verilmiştir, Tüm balık sevdası üyelerine ve sevenlerine, akrabalarına baş sağlığı diliyorum Allah rahmet eylesin.)

M.Talip Girgin

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..