Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '16

 
Kategori
Anne-Babalar
 

4 harfe sığmayacak bir sevgi "ANNE"

4 harfe sığmayacak bir sevgi "ANNE"
 

1.5 ya da 2 yaşında bağımsız yürüyebildiğimi ıspat etmek için gösterdiğim çabalar yetersiz kalıp da düştüğümde "annee" diye ağladığmda anladım sanırım "anne"nin gerçekten vazgeçilmez bir varlık olduğunu.

Şimdi 27 yaşındayım hala ağladığımda "anneee"  diyorum. İşte bu yüzden 4 harfa sığmaz dıyorum bu sevgi...

Geçenlerde izlediğim bir reklam filminde genç kızlara sormuşlar annenizi ne kadar üzmüş, yormuş olabilirsiniz. Kızlar anlatıyor:

-Bisikletle dünya turuna çıkmaya karar verdiğimde çok üzdüm,
-İki kere nişan attım o zaman üzüldü,
-Avukat olmamı çok istiyordu, hukuk fakültesinde okurken sabahlara kadar başımda bekledi o zaman çok yormuş olabilirim.... diye devam eden bir seri hikaye. Hemen hepimizin başında geçen hikayeler.

Sonra mikrofonlar annelere uzatılıyor. Kızlarınız sizi ne kadar üzmüş yormuştur diye.
O kadar hikayeyei yaşayan onlar olmasına rağmen ağız birliği ile "Ben kızımla guru duyuyorum, hiç üzmedi beni, hep mutlu etti" diyorlar.

Reklamın kurmacasını bir kenara bırakırsak gerçekten böyle düşünüyorlar. Hayatlarını adadıkları, peşinden koştukları, uykusuz kaldıkları, endişelendikleri, özledikleri çocukları günün sonunda "beni hep gururlandırdı" olarak hatırlanıyor.

Bu tarif edilemez bir özveri, fedakarlık. Yani benim aklım pek almıyor bunu ama sanırım 'anne olunca anlayacağım'
Annem böyle söylüyor :)

Dünya da anne demeye layık Tüm kadınlarımızın 'Anneler Günü' kutlu olsun. Dilerim ki verdikleri tüm emekler yüzlerini güldürür.

(anneem en çok da senin Anneler Günün kutlu olsun. Seni çok seviyorum)

 
Toplam blog
: 13
: 317
Kayıt tarihi
: 02.09.15
 
 

PembeNar içerik Editörü ..