Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

40 yaş;

40 yaş;
 

Geçenlerde iş gereği birine yaşını sorunca dedi ki;
-malesef 40..!..yüzüne bakakaldım..

Neden malesef dedim ..

-Çünkü kırk yaşımdayım daha ne olsun dedi, üzülerek...

Bir kaç gün sonra bende kırkıma giricem...

Ve kırk yaşın avantajlarını düşünüp mutlu olmak daha cazip geldi.

Herkesler gibi benimde keşkelerim var ..Yapmak isteyip yapamadığım vakit bulamadığım veya bahanelerle ertelediğim ..Ama henüz bunları yapmak için vaktim olduğunu düşünüyorum..


Genç yaşlarda insan aman etraf neder..! baskısını fazla üzerinde hisseder..Kırkında, bu önemini yavaş yavaş kaybeder..

Kırmızı bir elbise giyerken daha bir rahatsındır, takmazsın kimseyi..

Ve hayatın boşa geçmeyecekkadar değerli olduğunu farketmişsindir..

Sözünü daha bi az sakınırsın..Söylemek istediklerin yılların tecrübesiyle yoğrularak çıkıverir iki dudağının arasından..

Çocuklar biraz büyümüş, daha bi rahat gezersin çarşı pazar.

Maddi olarak arzuladıklarının bir kısmını yakalamışsındır..

Dostların vardır gerçekten güvendiğin, ayıklamışsındır çürükleri..

Daha bi rahat yemek yersin, eeee artık 40 yaşına geldin yaa, kimse ip gibi olmanı beklemez..

Yaaaa..! ben çok mu takmışım bu 40 yaşa da, bu kadar polyanacılık oynamışım..?

İlginç olan ben hala kendimi bazen çocuk gibi hissediyor , aynı heyecanı duyuyorum hep söyledikleri gibi;

 
Toplam blog
: 4
: 1373
Kayıt tarihi
: 06.01.08
 
 

Tercihler her zaman bir başlangıç; aynı zamanda vazgeçiştir.  ..