Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

41 adete 41 kere maşallah

41 adete 41 kere maşallah
 

NAZAN ŞARA ŞATANA - DİYARBAKIR DA KAHVAALTI


Diyarbakır’a gidilir de 41 çeşit kahvaltının tadına bakılmadan gelinir mi? Elbette gelinmez bizde öyle yaptık.

Sultan Dizisi vardı geçen yıllarda ekranlardaydı.

Benim çok beğendiğim bir diziydi.

Sadece dizinin konusu, oyuncuları değildi beni ekrana bağlayan. Mekânlardı, Diyarbakır’dı.

Sultan, yani Nurgül Yeşilçay dizide kahvaltıcısıydı. Baba mesleğini yapıyordu, çok kararlıydı. Kendinden emin kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan Diyarbakır’lı yürekli bir kadını canlandırıyordu.

 

Çok önemli oyuncular da vardı.

Diyarbakır’ı çok güzel anlatıyorlardı.

 

Kahvaltı benim hayatımda bir hayli önemlidir. Hiç yemek olmasa da olur ben her daim kahvaltı yapabilirim.

Hele Diyarbakır kahvaltısını gördükten sonra yemeğe ne lüzum var dedim. Zaten kahvaltı ile yemek bir arada.

İnanılmaz lezzetli, sunumu oldukça güzel ve bir hayli otantik bir ortamda mis gibi çayla kahvaltı.

Allah’a hamdolsun ki bize de nasip oldu.

Bize rehberlik yapan arkadaşlarımız ilk günün sabahı bize Sultan dizisinin çekildiği yerde ünlü bir kahvaltıcıya götürdüklerinde kendimizi Diyarbakır’da her dem hissettiğimiz değişik mutlu duyguların ilkinde bulduk.

Kahvaltı mıydı, ziyafet miydi? bunu anlamak zor.

Dedim ya 41 çeşit kahvaltı çeşidi ile neler yenilir?

Tabi birde Diyarbakır’ın ünlü kahvaltısı kavurmalı yumurta vardı ki, ne desem nasıl anlatsam bilmiyorum.

Yolunuz oralara düşerse, Diyarbakır kahvaltısının mutlaka tadına bakın. Tadına bakınız çünkü o kadar çoklar ki ancak tadına bakabiliyorsunuz…

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....