Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '18

 
Kategori
Özel Günler
 

45. Yaşıma Girerken...

45. Yaşıma Girerken...
 

İnsanoğlu için en büyük cesaret, korkularıyla yüzleşebilmektir. Hiçbir olay, hiçbir sınav, korkularımızla yüzleşmek kadar zorlayamaz ruhumuzu.

Bu sabah, bu yüzleşmeyi yaparak girdim 45.yaşıma…

9 eylül 2009’da annemi kaybetmem, yaşadığım en büyük kırılma anıydı benim için. Böyle bir acıyı, rabbim en azılı düşmanıma bile yaşatmasın.

Ve 2011- 2018 dönemi… İnsanım, diyenlerin yaşayabileceği her tür sınavdan geçtiğim, acı tatlı birçok deneyim yaşadığım ve hatta en ağır ekonomik sınavlara tabi tutulduğum; beş kuruşsuz, yiyecek ekmek parası bulamadığım, elektrik, su paramı bile ödeyemediğim, cep telefonumun dahi sık sık kesildiği zamanları gördüm.

2011’de iflas ettiğimde, insan onurunun kaldıramayacağı kadar ağır iletişimlere, etkileşimlere muhatap oldum. Öyle bir yere serildim ki… Bir tek jiletle asfalttan kazınmadığım kaldı! Karnımı her gün bir başka dostum doyurdu. Yürüyen canlı cenazeydim adeta. Bir ölüden tek farkım, nefes almamdı…

Ama yine de yenilmedim, teslim olmadım, beyaz bayrak çekmedim yaşama. Tek bir şey önemliydi benim için çünkü: Başını dik tutmak… Aynı zamanda bugüne kadarki maddi, manevi kayıplarımın baş sorumlusu…

Ve o günleri de aştım çok şükür. Artık belli bir gelir ortalamam var. Birikmiş vergi borcumu ödemeye başladım mesela. Ve yeni bir yerde, farklı bir adreste; Coldwell Banker Talay Gayrimenkul Ofisi’nde girdim 45. Yaşıma. 1995 – 2011 döneminde yakaladığım sayısız başarı ve mutluluğu tekrarlayabilmek adına.

Dilerim, bundan sonraki 7 yıllarım, istikrarlı ve kalıcı bir başarı grafiğinin, kendimi ve sevenlerimi hep mutlu edebildiğim, artık iş adresimin değişmediği, sadece mutlu yarınları planladığım kesitleri barındırır içinde.

Ve bir gün yine kör kuyulara düşersem eğer… Geçmişte gösterdiğim iradeyi, azmi, ayakta kalma mücadelesini, kendime tutunabilme, hayata sarılma cesaretimi, devamlılığımı eksiltmesin ruhumdan yaradan…

En kötü anlarımda, en zor günlerimde, pes etmeme ramak kalmışken desteğini, dostluğunu, insanlığını, kardeşliğini benden esirgemeyen bir avuç arkadaşıma minnet ve şükranlarımı sunarım buradan…

İsterim ki,  her doğum günümüz sonsuz keyiflerin yeni durakları olsun. Allah kimseyi yoklukla imtahan etmesin. Kimseyi adamlığını, insanlığını sonsuz kereler kanıtlamak zorunda kalacağı süreçlerden geçirmesin. Tüm bunları sayısız kez yaşamış biri olarak; düşmanlarımın bile ruhsal gelgitlerden, manevi çöküşlerden uzak kalmasını temenni ederim hayattan.

Merhaba yeni gün!.. Merhaba yeni yaşım!.. Ne getireceksen başım gözüm üstüne! Yeter ki bana insanlığımdan utanacağım şeyler yaptırma. Yeter ki başımı eğdirme namerde. Bugüne kadar dik tuttuğum başım, yeter ki hiçkimsenin önünde eğilmesin… Amin.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..