Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

5. Dalya

5. Dalya
 

5. dalyamı kutluyorum. Bu süre içinde neler neler yazmadım ki...

Severek yazdıklarım, istemeden yazdıklarım, gülümseyerek yazdıklarım, üzülerek yazdıklarım...

Her yazıda büyüdüğümü olgunlaştığımı hissettim.

Bir yorumda okumuştum “Olgunluk çaresizliğin verdiği bir olgudur” demişti arkadaşımız. Cümlenin insanı cezbeden bir tarafı var. Önümüzdeki bloglarda bu konu üzerinde kafa yormak istiyorum. Umarım cümlenin hikmetine nail olabilirim.

Bu yolculuğumda benimle gönül birliği içinde olan dostlara teşekkür ediyorum.

Kendisiyle sorunu olmayan tüm insanları seviyorum.

:) Hoş kalın.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..