Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
İlişkiler
 

5 AYLIK HAMİLEYİM, EŞİM BENDEN BIKMIŞ

25 yaşında bir kadınım. Eşimle 2 yıl önce severek evlendik. O benim için şiirler yazıyordu.

Zaman zaman tartışsak da son zamanlara kadar aramızda ciddi bir sorun yoktu.

Ancak birkaç aydan bu yana eve geç gelmeye, bazen de gelmemeye başladı. Eve geldiğinde de saatlerce bilgisayarın başından kalkmıyor.

Bundan 15 gün kadar önce bir tartışma sırasında bana ‘Seni sevmediğimi anladım, seninle yaşamaktan bıktım, boşanmak istiyorum,” dedi.

Ben de ‘Hamile olduğumu bile bile, bunları nasıl söyleyebiliyorsun?’ diye bağırdım. Bunun üzerine üzerime yürüyüp hakaretler ederek bana bir de tokat attı.

Ben de valizimi hazırlayıp ablamın evine gittim. O günden bu yana görüşmüyoruz.

Şu anda 5 aylık hamileyim, ne yapacağımı bilemiyorum. Lütfen bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, ne yapmanız gerektiğine elbette siz karar vereceksiniz. Ben sadece yapabileceklerinizi anlatacağım. Ancak alacağınız her kararda doğacak çocuğunuzun geleceğini düşünün.

***

Eşinizin, üstelik de hamile olduğunuzu bile bile size şiddet uygulaması kabul edilebilir bir davranış değildir. Bu şiddetten doğacak bebeğiniz de etkilenecektir. Mutlaka psikolojik destek alın.

***

Boşanmaya karar verirseniz, işte yapacaklarınız:

*Şiddet uygulayan eşinizi evden uzaklaştırmak için aile mahkemesine başvurabilirsiniz.

Sizin bu talebiniz üzerine eşinizin evden uzaklaştırılmasına karar verileceği gibi size de nafaka bağlanacaktır.

*Açacağınız boşanma davası ile birlikte nafaka ve maddi, manevi tazminat talep edebilirsiniz.

*Ancak bunları yapmak istemezseniz, öfke kontrolü sorununu çözmeden eşinizle yeniden bir araya gelmeyin.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..