Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

6'ıncı kitabım çıktı!

                                                            6'ıncı kitabım çıktı!
Günden Güne isimli günlük kitabım çıktı.
6. kitabım olan ‘Günden Güne' isimli kitabım, okuyanı kimi zaman mutlu eden kimi zaman düşündüren mizah yüklü günlük yazılarımdan oluşuyor. Kitabım, internet üzerinden satışa sunuldu.
 
Bu eserimde, okurlara hayatı güzel ve doğru yaşamının önemini anlatıyorum. İnsana özgü temel değerleri ‘sevgi, emek, ahlak, erdem, vicdan, adalet’ kavramlarını hayatın merkezine alarak, iyi bir yaşam sürmenin mümkün olduğunu dile getiriyorum. Kitabımda topladığım günlük yazılarımı; Anlatım gücüm, kişisel ve toplumsal ilişkilere ayrımsız net bakışım, başarılı gözlem yeteneğim, keskin eleştirel tutumum ve gerçekçi ve mizah yüklü bir üslupla okuyucularımın beğenisine sundum.
 
Platanus Kitap etiketiyle çıkan kitap, 15 günlük yazısı ve konularını anlatan fotoğraflardan oluşuyor.
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..