Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

69

69
 

Bazı kanunlar vardır, toplum yararına çıkarılmıştır, ama toplumun fertlerine oldukça ağır zararlar vermektedir. İşte sigara yasağı kanunu böyle bir şey. Çok zararlı ve sinir bozucu

Otumuşsunuz, deniz kenarında bir kafede. Akşam güneşi ufukta kaybolurken, demli çayınızı yudumluyorsunuz, tam o anda sevgilinizi hayal ediyorsunuz, yakıyorsunuz sigarayı, onun hayalini dumanların ortasına tam yerleştirecekken, tepenize biri dikiliyor, yasak diyor. Veriyorsunuz 69 TL yi, kalkıp gidiyorsunuz, tüm sinirleriniz keman çalıyor. Allahtan yolunuzun üzerindeki cafe-bar imdada yetişiyor. Giriyorsunuz içeriye, Votka-limon, azıcık çerez, hafiften kulağınızı okşayan müzik, ve onun hayali. Votkadan okkalı bir yudum. Yakıyorsunuz sigarayı, çekiyorsunuz, derin bir nefes, tam oh be, diyecekken, tepenize biri dikiliyor. Yasak. Ver 69 TL. Veriyorsunuz 69TL yi. Alıyorsunuz makbuzu. Kalkıp gidiyorsunuz. Sinirleriniz keman konçertosuna devam ediyor.

İnsan sinirlenince acıkıyor da. Dalıyorsunuz en yakındaki restauranda, eskiden buralara lokanta derdik. Pilav üstü döner. Buzlu kola. Üstüne bol fıstıklı kaymaklı kadayıf. Keyfiniz yerine geliyor, göbeğinizi okşayıp, hafiften geğirirken, İster zengin ol, ister fukara, her yemekten sonra, yak bir sigara, diyerek, yakıyorsunuz sigarayı, daha ilk nefeste, tepenize biri dikiliyor. Yasak. Ver 69 TL daha. Çay parası, içki parası, yemek parası hariç, 207 TL sigara içme cezası ödedim. Biricik aşkım, sen bana çok pahalı gelmeye başladın. Seni her düşündüğümde 69 TL ödüyorum. Bu 69 rakamı beni iyice kudurtuyor. Neden 69 anlamıyorum. Seni özlemekten bıktım. Ya gel, ya beni unut. Cebimdeki son 69 u hazırladım. Son sigaramı içiyorum. Bu da sana kapak olsun.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..