Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '13

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar gününüz...

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar gününüz...
 

Yarın 8 Mart Emekçi Kadınlar Günü.Geçen yıl yazdığım yazıyı okudum ve Dünya Kadınlar Günü olarak tüm kadınları kutladığımı gördüm.

  Ne yazık ki bu yıl aynı mutlu ve güneşli havamda değilim. Bir yıl içinde karşılaştığım, hergün gazetelerin 3.sayfalarında okuduğum kadına şiddet olayları sanırım bu ümitsizliğimi sebebi. 

 Ben bu 8 Mart günü Kadınlarımızın Gününü kutlayamıyacağım ne yazık ki.Ne zamanki kadınlarımız layık oldukları yere gelir ve şiddetten kurtulur , o zaman kutlamayı hak ederiz bence. 

 Ben bu 8 Mart günü bir tek kadını, küçük kızım Burcu Göker2i kutlamak istiyorum. Zira 8 Mart onun doğum günü. 8 mart 1982 günü doğarak bana En güzel Kadınlar günü armağanını veren canım yavrumun doğum gününü kutluyorum.

 İyi ki doğdun ve iyi ki dünyama bir güneş gibi geldin.Sevgili Yavrum.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..