Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Ankara
 

Bahçelievler 7. Cadde için yapılacak saçma referandumda oy kullanmayacağım

Bahçelievler 7. Cadde için yapılacak saçma referandumda oy kullanmayacağım
 

Fotoğraf Aydın Tiryaki (18-2-2008, Bahçelivler 7. Cadde girişi)


Bahçelievler 7. Cadde’nin belli saatlerde araç trafiğine kapatılacağı konusunda haberleri bir süredir duyuyorduk. Bu konuda karar verilemeden 7. Cadde’nin yoğun günleri bitivermişti. Şimdi o konu Ankara Büyükşehir Belediyesinin son marifetiyle ortaya çıkıverdi. Bugün gazetelerde bu konuda haberler var. “Ankara’da alkol referandumu” başlığıyla haber tıkladığımda 7. Cadde için olacağını hiç düşünmemiştim (1).

Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi hafta içinde yaptığı toplantıda 7. Cadde’nin yaya bölgesi olmasını görüşürken bu konuda referandum yapılması oylamasında bir AKPli üye caddenin içkili yer bölgesi olarak ilan edilip edilmemesi konusunun da eklenmesi önergesini vermiş. O sırada kimse fark etmemiş. Ertesi gün CHP’li üyeler kabul oyu verdikleri oylamanın içeriğinde içkili bölge konusu görünce olay ortaya çıkmış.

Şimdi haberlerde ve yorumlarda CHP’lileri uyumakla suçluyorlar. Ben CHP’lileri uyumakla suçlamıyorum ancak karşısındakilerin bu kadar artniyetli olacaklarını hala idrak edemedikleri için suçluyorum.

Şimdi böyle bir referandum yapılırsa ne yapmamız gerekiyor?

Birincisi Ankara Büyükşehir Belediyesinin yaptığı referanduma asla güvenmem. Gidip oy kullanarak, Kızılay için yıllar önce yapılan referandum komedisinin bir parçası olduğum için hep pişman oldum. Oraya otobüslerle Kızılay’ı asla görmemiş insanları ve hatta çocukları getirip oy kullandıran Gökçek değil miydi?

Bahçelievler 7. Cadde için yapılacak referandumun soruları içinde "alkollü bölge" sorusu olsun veya olmasın o referandumda asla oy kullanmayacağım. Bahçelievler halkını da oy kullanmamaya çağırıyorum. Tepkimizi katılım yüzdesini yandaş katılımı düzeyinde tutarak göstermeliyiz.

Bahçelievler’deki saçma referandumun bir parçası olmayacağım ve oy kullanmayacağım.

Aydın Tiryaki
Hergün 7. Cadde’den geçen 32 yıllık Bahçelievler sakini


(1) 7. Cadde içkili bölge olsun mu? (Vatan, 12-9-2009): http://w9.gazetevatan.com/7_Cadde_ickili_bolge_olsun_mu/258865/1/Manset

Ankara, 12 Eylül 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..