
Merhaba Arkadaşlar
İstanbul'da yaşamaktayım. Mütavazi ve kendi halinde insanların olduğu bir mahallede büyüdüm. Açıkçası bunun faydasını çok gördüm. Bence günümüz gençliğinin en büyük sorunlarından biri mahelle kültürü almadan büyümek.
Trakya Üniversitesi'de okuduktan sonra dikey geçişle Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesini bitirdim.
Halen bir dış ticaret firmasında ithalat-ihracat departmanında çalışıyorum.
Yazmaya olan tutkunluğumu sizlerle paylaşmak, okumaktan aldığım zevki sizlere aktarmak ve hayata biraz da bambaşka bi pencereden bakmak için yazılarıma başlıyorum.
Hayatı bir kapıya benzetirsek;
Siz kapıya vurmaya devam edin elbet birgün biri açacaktır.
Yazılarımda bazen umut bazen kaygı bulacaksınız. Düşünmenize hayata doğru yerden bakmanıza yardımcı olacağım ama çizgimden ve düşüncelerimden taviz vermeyerek ve kendime olan saygımı yitirmeyerek.
Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle!!!