
Ben Cengizhan ilköğretim 8. sınıfa gidiyorum. Tek hayalim hava harp okulu. Uçak ve arabalardan çok hoşlanıyorum. Umarım genel konularda ki yorumlarımı beğenirsiniz....

Ben Cengizhan ilköğretim 8. sınıfa gidiyorum. Tek hayalim hava harp okulu. Uçak ve arabalardan çok hoşlanıyorum. Umarım genel konularda ki yorumlarımı beğenirsiniz....