Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Abartılı kitap isimleri

İmamın Ordusu isimli kitap taslağı yasak olmasına rağmen bir internet sitesinde yayınlanmış ve onbinlerce sayıda indirim yapılmış ve indirme işlemine devam edilmekteymiş. 

Benim dikkatimi çeken konu, araştırma kitaplarını yazan yazarların kitaplarına dikkat çekici, abartılı, içeriğini cazip gösteren isimler vermesidir. 

İmamın Ordusu ismi de bu tür kitaplara çarpıcı bir örnektir. Aynı konuda yazılmış daha birçok kitap bulunmaktadır. Yazarı ve kitabı yayınlayacak yayınevi bu kadar reklamı hayal bile edemezlerdi. 

Yurt dışında sağlık sorunları da olan emekli Hocaefendi' nin kamuoyunda haksız bir şekilde küçük düşürülmesine yol açabilecek bir durumla karşı karşıyayız. 

Canımızı, malımızı, namusumuzu koruyan Emniyet Teşkilatımızı devletin dışında yetkisiz bir kişinin ordusu olarak göstermek, hem haksızlık, hem yanıltıcı, hem aldatıcıdır. 

Bir başka kitap adı vermek istiyorum, ' Bir Numaranın İzinde'. Ergonokon örgütünü ve bir numarasının izini sürme iddiasıyla yazılmış bir kitap. Ancak okuduğunuzda çoğu iddianamelerden, ifade tutanaklarından yararlanmak suretiyle kaleme alındığı anlaşılmaktadır. Bir numara ile ilgili en ufak bir ipucu dahi bulmak mümkün değildir, en azından ben bulamadım. Bir okur olarak ben bu kitabı bir numara kim acaba diye kendi kendime sorduğum sorunun cevabını bulurum yada en azından bir tahminde bulunabilirim diye düşünmüştüm. Daha önce de zaten konuyla ilgili iki kitap daha okumuştum. Dolayısıyla para vererek satın aldığım kitap beni tatmin etmemişti 

Sonuç olarak çarpıcı kitap adlarına bakılarak alınan kitaplar hayal kırıklığı yaratabilmektedir. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..