Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Abiler, ablalar

Abiler, ablalar
 

Bazı abiler ve ablalar sınıfında olduğunu zannedenler, herkesi yerden yere vurmayı, herkese nasihatlar çekmeyi görev mi adlettiler kendilerine bilmem.

Burasının bir yazarlar sınıfı olmadığını, günlük hayatta her an karşılaşabileceğimiz türden her çeşit insanların yazabileceği, üstelik de edebi değerinin olup olmadığı tartışılabilecek bir sanal arena.

Üstelik kimse para verip alıp okumuyor ki parama yazık desinler...

Herkes kendi bilgi ve birikimlerini, kendi hayat görüşlerini, iç dünyasını, hayallerini yazmaya çalışıyor anladığım kadarıyla.

Eğer varsa bir kuralı, burada şu şu özelliklerde insanlar ve şu edebi değerde yazılar yazılabilir diye, o zaman herkesi üye yapmasınlar ki, bazı arkadaşların da edebi yanları hırpalanmasın okumak suretiyle.

Burada bile birbirimize şu sanal dünyayı dar eylemenin ne anlamı var anlamıyorum.

Hoş bu arada ben de birilerine kızgınlığımı ifade eder gibi bir tavır sergiliyorum galiba ama...

Yeter yani pek sayın yazarlarımız.

Hem kimileri reyting derdinde ise, kimileri başka bir dertte ise, herkesin bir doyum çeşidi var ki bunu yapıyorlar değil mi?

Sizlere gösterilmesini istediğiniz saygı ve anlayışı herkese de göstermek zorunda değil miyiz acaba?

MB kimsenin tekelinde olmayan, herkesin her konuda ütopik veya herhangi bir mesaj vermediği bir yazıyı yazabileceği bir alansa, bırakın herkesi yontmacı eleştiri yapmayı da yapıcı olmaya çalışın.

Sonuçta buradan kimseye akademik bir ünvan verileceğini düşünmüyorum.

Herkes gönlünce ve yüreğinin elverdiği cesaretle yazabilsin... Beğenmeyen de tıklamasın efendim...

 
Toplam blog
: 41
: 784
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Üniversiteyi bitirdiğimden ve işe başladığımdan bu zamanabir hayli yıl geçmiş:). Bir de baktım ki em..