Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ablam! Eksik kalmış aşk yanım benim

Ablam! Eksik kalmış aşk yanım benim
 

Ne yanımız eksik bizim

Neden sevgiye bu kadar susuz

Ayrılıklara bu kadar gözyaşı

Mululuğa bu kadar açız

Ne yanımız eksik bizim

Ne zaman eksildi

Babamdan yedigimiz bir tokatta mı yitirdik

Yoksa annemin o soluk sarı benzinde mi

Ne yanımız eksik bizim

Aşka bu kadar hasretle bağlı

Aldanıyor, aldatıyoruz

Ablam, eksik kalmış yanım

Sarılıp sarmaladığım

Ağlayıp gülemediğim

Konuşup anlayamadığım

Ablam, hep eksik kalmış aşk yanım benim

Böylesine aşk cümleleri yazarken ben

Böylesine aşk cümleleri yazarken sen

Bilmiyorduk içimizdeki eksik yanı

Bilmiyorduk tamamlayamadığımız cümleleri

Birbirimizle tamamladığımızı

Sen orada ben burada yaşadık yalnızlıkları

Hep aynı şeyleri yaşarken aslında

Yaşamamışlığı oynuyorduk birlikte

Hiç yokmuş gibi

Bilmiyorduk

Eksik yanımızı bilmedigimiz gibi

Tamamladığımızı birbirimizi

Ablam, eksik kalmış aşk yanım benim...

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..