Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '22

 
Kategori
Gezi Rehberleri
 

ABU DHABİ

ABU DHABİ : 6 - 7  mart 2022 Thy 0868 nolu 7,45 uçağı ile sakin ve rahat bir yolculuk ile 4,5 saat te ( bir saat ileri abu dhabi) güzel bir yaz akşamı karşıladı bizi Abu dhabi de.

Biz biletlerimizi 2 bilet 7600 tl=550$ aldık, sonradan kişi başı 8000tl oldu.
Istanbul hava alanına geldik, pasaportları banko,daki arkadaşa verdik, 10 dakika sonra küçük bir sorun var sizi F44 bankosuna yönlendirmem gerekiyor dedi ve oraya gittik.Tavsilatlı anlatıyorum başınıza gelirse benim gibi stres yapmayın, bankodaki bayana bizim herşeyimiz tamam,aşılar, sigorta,form,vize, ben sayıyorum o beni dinlemiyor,sonunda abi Abu dhabi den sizi kabul edip etmeyeceklerine dair mail gelmesi lâzım dedi ve ben moralmen yıkıldım, türk yolculara böyle yapıyorlar dedi. Bu arada PCR testi kalkmıştı biz yaptırmadık.30 dakikalık stresten sonra okey geldi.Abu dhabi pasaport kontrolunda hiç bir evrak istenmedi ve sıkıntı yaşanmadı. Gümrük kontrolü ekstrem bir durum haricinde olmuyor.Biz geceyi gümrükten geçip salona çıkınca göreceğiniz koltuklarda geçirdik.  Salonda  beyaz renkli Tickets yazan bir makine var oradan 20 aed = 6$ verip Halifa kartı alıyorsunuz ,6 aed si,  kart için 13 aed  para kalıyor içinde .Tuvaletin karşısı, polisin yanından 1nolu kapıdan çıkınca A1,A2,A3 gibi otobüs numaraları  olan duraktan sabah 6,50 A2 otobüsüne binip, kattı okutup 4 aed =1,2 $, 70 dakikada Sultan bin Zayed first caddesinde Capital park durağında indik, Hamdan bin Mohammed caddesindeki, Up town Apartments hotele yürüdük. Burada 3 gün kalacağız toplam 177 $ ödedik, yer ve oda olarak çok güzel ...


Tavsilat sıkıntıyı ve cepten gereksiz para çıkmasını önler.


Bugün amaçsız gayesiz 10km kadar yürüdük sahile indik, mall ve marketlerden alışveriş yaptık, Türkiyenin 3,4,5 misli pahalılık var. Ürünlerin üzerinde bulunan fiyatlarda ürünün nereden ithal edildiği de yazılı. Change ofislerine 100 $ bozdum ×3,60 =360 dirhem verdiler.Lulu hipermarketten küçük pişmiş bir tavuk aldık 15,50 dirhem × 4 =62 tl.=4,5$., 5 lt su (ucuzu) 3 dirhem =12 tl= 0,85 cent. 6 yumurta 5 dirhem = 20 tl = 1,5 $. Lulu caddesinden family parkı geçip corniche beach sahiline gittik, denize girenleri izledik,hava 35 derece civarındaydı sokaklar boştu. Arap ülkesi diye kapalı sanmayın mini eteğinden, göğüs dekoltesine kadar rahatlık var.Akşam olunca halk alışverişe ve yürüyüşe çıkıyor. Ana caddelerdeki, kaldırımlar üstünde yerlere serpilmiş, sizlerden telefon bekliyen güzel bayanların resimleri ve tlf numaraları var.Otelimizin hemen karşısında AL AHALIA HOSPITAL saat 3 ten itibaren hergün binlerce kişiye  ücretsiz PCR yapılıyor bizde turist olduğumuzu ve yaşımı söyleyince öncelik yapıldı 5 dakika içinde testlerimiz oldu,sonuç yarın türk tlf gelecek.

 
Toplam blog
: 43
: 1428
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Selam arkadaşlar, ben Hasan Üner (Pina Hasan). 01.01.1956, Erdek doğumluyum. İstanbul Şişli Kolej..