Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Abuk sabuk bir maç

Abuk sabuk bir maç
 

Heyecansız bir maçtı


Atmosfer mükemmel.

Fenerliler 6-0 şarkıları söylüyor. Galatasaraylılar ise suskun puskun onları izliyor. Kadro aynı Fenerbahçe’nin. Defansı orta sahası ve forvetindeki istikrar öyle. Galatasarayda eksiklikler varmış. Lincoln zaten oynamıyor, Linderoth ise o da yoktu. Eksik hikaye. Feldkamp'a ilk yarıdaki maçta sormuşlardı. Fenerin 2-0 kazandığı maçtan sonra sormuşlardı neden Hakan Şükür'ü ve Ümit’i oynatmadın diye? ‘’Onlar oynayınca da bizi yeniyorlardı’’ demiş. İşin özeti bu. Adam da farkında her şeyin.

Ama neye dikkat edeceğiz? Senin ( fenerin) kadron iyi olabilir. Alex'in Carlos’un var. Stadı var;ama sen güçlüysen oynayacaksın. Sahaya çıkıp durmakla maç kazanılmaz. Ama ben eminim. Fenerlilerin ayakları yere basıyor. Haydi fener haydi tam zamanı tam zamanı şimdi. Maç başlasın daha çok konuşuruz. Şimdi bay bay

Maç başladı . Bir baktım Brezilya'lılara, hepsi hayatından bezmiş. Maçı ısırmıyorlar. Yani hırs yok, istek yok, arzu da cabası. Ben Fener'i hiç böyle görmedim. Hele Gs maçlarında. Uğur mesela sürekli gereksiz ortalar yapıyor. Devid çabalıyor. Alex isteksiz. İlk yarıda Gs posizyonları vardı. O posizyonlar da Fener'in bir şey oynamamasından kaynaklandı. İkinci yarıda istekli, arzulu bir fener bekliyorum. İlerde çoğalamıyor Fener. Dilerim bu durgunluk, anlamsız durgunluk son bulur ve fener hayata döner.

İlerleyen dakikalar sıkıntı yaratır. Bir de dunga gelmiş. Hoş gelmiş .. Brezilyalılar için gelmiş. Brezilyalılar dungaya kendilerini beğendirmek için olağanüstü hareketler yapıyorsa bu dunga gitsin. Boşver Brezilya milli takımını , takımına bak. Neyse bir şey söyleyeceğim ama ağır olur boşver.

Gol atmazsan işin çok zor. Neyse fener işini bilir diyelim. İkinci yarıya o hevesle başlayalım. Mesela kemal şimdi olsa uçurur takımı. Taraftar bekliyor heyecanla. Gs iddialı. İkinci yarı hiç istifini bozmayan bir galatasaray bekliyorum. Galatasaray fırsat arıyor , bulursa da şut çekiyor. 0-0 Galatasaray için iyi sonuç. Feldkamp rahat. Fener ise kendi işini zorlaştırıyor.

Senin usta ayakların var. Kullan onları, yakala kaliteyi. İkinci yarı başlasın fener çoşsun , ama ben zor görüyorum. Devre arasında yazdım bu yazıyı. İkinci yarının sonunda görüşürüz.

İkinci yarı başladı .Fenerbahçe eski tas eski hamam. Sanki sahada fenerli futbolcuların, 1-2 saatliğinde kendi aralarında maç yapacak ve sonra da discoya gidip eğlenecekmiş gibi bir havas var. Fener top oynamıyor, Galatasaray gol posizyonları yakalıyor.

Hava sisli, iğrenç bir hava. Tatsız tutsuz bir maç. Oyun başladığında tam bir beraberlik maçı gibi görünüyordu . Zaten öyle bitti. Hikaye bir maçtı.

Fenerbahçe'nin neden bu kadar isteksiz olduğunu anlamadım. Galatasaray da bu Fenerin isteksizliği karşısında gol atmaya çalışıyordu. Yapamadı.

Hakem de işini yaptı . Lugano’nun atılması doğruydu.

Yalnız Semih'in çıkması kötü oldu.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..