Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '20

 
Kategori
Şiir
 

AÇ KÂLBİNİ

 
 
 
Takıldın kaldın ovalarda,
Daha dağı var bunun.
Yol uzun,
Vakit kısa.
 
Çıkış ararsın belli.
Kapatmışsın,
Görmedin mi?
Nasıl göresin ki?
Kâlbi kapalı.
 
'Ah be çocuk'
Atam, geldi aklıma,
Çocuk dermiş,
Yârenlerine.
 
Aç kâlbini aç,
Neden bu kadar hüzünlüsün?
Dolu dolu yüreğin,
Yağamadın bir türlü.
 
Hani, bir melek vardı,
İncecikti,
Yufkâ yürekli,
Ağlardı,
Dokunsalar, hafiften.
 
Kaçma kendinden..
 
Kimi?
Neyi?
Nasıl seveyim?
 
Başla,
Öncelikle kendinden.
 
Âşık ol, meselâ,
Aynada gördüğün güzele.
Bak bir daha
Doya doya.
 
Ne kadar da güzel mişim meğer,
Ben olsam,
Bana âşık olurdum,
eN baştan..
 
Hadi bakalım,
Bugün doğdun,
Kutla doyasıya.
Açmazsan pencereni,
Göremezsin güzelliğini.
 
Çek bir nefes, derinden
Ohh desin hücrelerin,
Cana geldim, yeniden...
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..