Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '20

 
Kategori
Bilim
 

HARF ve QUANTUM

Kuantum = Denge
 
Kuantum Olgusunu Algıyabilmenin en kolay yöntemi;
Kâmer Suresi'dir.
" Biz her şeyi bir kaDere bağladık."
 
 Kader ; Ölçü. Limit. Denge. Düzen. Terazi. Hesap. Değer. Sistem. Matematik.. (Uğraş. Çaba.).
 
 'Selâm' sözcüğünün Sinerjisi, evrende Denge oluşumu sağlayan Titreşimler yayar.
 
Selâm =»Denge»Quantum
 
Harf tecellisi açısından ise  'Q' = IQ. Kâf. Kafa. Akıl. Mantık. Matematik. Bilinç..
 
ÖzKelâm ; Quantumu kavrayabilmenin kolayı, Qâmer Suresi dir. 
 
Bir defada anlaşılmadı, bin defa okunuz ya da dinleyiniz.
 
IQ aktive olacaktır. 
Bilinç açılmaya başlayınca Bilgiler, Algılama (ilhâm) yolu ile akacaktır, farkındalık yetisi ile de Somut olarak Fark edilecektir. 
 
Matematik.
 
Okumak ya da dinlemek,
EvrenLer ile Wireless bağlantısı kurmaktır.
IQ yetisinden max.oranda yararlanabilmektir.
 
Aklın Kapılarını Ardına kadar açan
Harfler = Q. Kâf. Kef. K.. 
 
Harf = Kimya = EvrenLer..
 
Matematiği, bilimi, evreni, zamanı algılamak, olabildiğince kavramak istiyorsanız;
HARF...
 
Harfler ile aklın atmosferini aşıp, zamanları, evrenLeri dolaşırsınız.
 
İlim Sonsuzdur.
Sonsuz ilmin,
Kapısı,
Şifreleri,
Parolası,
Formulü vss.
HARFLER dir.
 
Harf, yaratıcı niteliğine sahip, etken ve ettirgen donanımlı, Canlı bir Varlıktır ve
her bir Harf, bir Evrendir.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..