Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Acaba vatan haini miyim?

Acaba vatan haini miyim?
 

Acaba;
Ben de vatan haini miyim?
Düşünüyorum kendimce…
Herkes zarar verirken ülkeme…
Kimin ne yaptığı belli değil…
Hani bir tabir vardır,
Kimin eli kimin cebinde diye…
Aynen işte böyle…
Aydını karanlığa sürüklüyor.
Siyasetçi yabancıya çalışıyor,
Vatanım sessizce ortada pay ediliyor.
Sahip çıkan vatan haini…
Sessiz olan ise vatansever…
Farkındayım ülkem elden gider.
Ne yapabilirim? İnanın bilemiyorum.
Gözlerim görmesin kulağım duymasın istiyorum.
Ama, yapamıyorum…
Burası benim ülkem diyorum.
Ata topraklarım…
Doğduğumda göbek bağım bu toprağa atılmış…
Ben bu yüzden sessiz olamıyorum.
Dedemin kanı bu toprak için akmış…
Amcam bu toprak için gazi olmuş…
Babam bu vatanı korumuş…
Annem;
Al duvak içinde bu ülkede gelin olmuş…
Ben bu yaşıma kadar bu topraklardan beslenmişim…
Bu toprağın suyunu içmişim…
Nasıl olanlara göz yumarım?
Dış düşmanlar saldırırken
Vatan, gitmek üzere elden
Herkesin derdi bir koltuk, bir makam…
Benim derdim ise bu vatan…
Ya ben?
Ben de bir pay alabilmek için,
Nasıl göz yumarım?
Bir karınca, yaşadığı alanı ölümüne savunurken,
Ben nasıl sessiz kalabilirim?
Ülkem elden gideken…

Hasan Gençay 26 12 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..