Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben insan diyemem

Ben insan diyemem
 

Karanlığa göz kırpana,
Ben insan diyemem.
Kaş yıkıp eğri bakana,
Ben insan diyemem.
*
Dağı düzleyip gidene,
Her dem beddua edene,
Çürük tohumu ekene,
Ben insan diyemem.
*
Dokuz tilkili kinliye,
Eli ayağı cinliye,
Yüzü boyalı benliye,
Ben insan diyemem.
*
Dertlileri görmeyene,
Dost evine gelmeyene,
Bir gönüle girmeyene,
Ben insan diyemem.
*
Kaykı baş dik burunluya,
Gönlü kötü kurumluya,
Eli kirli haramlıya,
Ben insan diyemem.
*
Her daim boş durana,
Güçsüz garibe vurana,
Sevindirmeyip kırana,
Ben insan diyemem.
*
Sazını tersten çalana,
Hiç vermeyip hep alana,
Âdem kılıklı yılana,
Ben insan diyemem.
*
Deve gibi hörgüçlüye,
Akılsız başlı güçlüye,
Sapı karışık seçliye,
Ben insan diyemem.
*
İçi bozuk bakımlıya,
Kendin seven akıllıya,
Tipi kaçık sakallıya,
Ben insan diyemem.
*
Gözü doğru şaş bakana,
Deveyi bütün yutana,
Dolu alıp boş satana,
Ben insan diyemem.
*
Cebi dolu yok diyene,
Açı görüp tok diyene,
Atlas libas giyene,
Ben insan diyemem.
*
ODABAŞI’yı üzene,
Boşu boşuna gezene,
Bu halkı her dem ezene,
Ben insan diyemem.


08.02.2008/Yenice

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..