Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

acı bana...

acı bana...
 

alıntı


Bulvar şenliklerinde bir fener alayı,

Gölgeler gibi takip eder

Meşaleler ellerinde…

Hala sıcak etime temas eden

Akan ne…

Ne tufan…

Ne kan…

Çoğalan heyulaların ürküten bulanıklığı…

Trompet sesi

Zil sesi

Ve som tunçtan donanma

Kalp atışı…

Ürküyor zeytinin dalında duran güvercin

Kilidi kırılıyor yüksek kulelerin

İskeletler saklanıyor dehlizine mahzenin.

Ninniler sus…

Masallar yas…

Ve kızgın kumlara sürülüyor

En rem uykularım

Orta yerinde gecenin…

Adım adım yaklaşıyor

Karanlıkta korkularım.

Siyah bandırasında kuru kafa…

Kan şeridi takmış bir gözüne

Kutsanmamış denizci…


Bir çınar gölgesi arıyor nafile

Boğuk yakarışlarım…

Acı bana…

Hala güneyden gelecek leyleklerin yolunu bekleyecek kadar

Saf bir umut var içimde…

Hep bu bahar…

Hep bu bahar başka…

Bıçak sırtı…

Nar içi sevinçlerim…

Dibekte dövülmüş

Havanda savrulmuş

Elenmiş

İmbiklenmiş

Bohçalanmış bağlanmış…

Arasında karanfil…

Karanfil dediysem öyle

Dalına bakma…

Sırtına doğum günlerimi yükledim…

Acı bana…

Barut kokuyor parmakların…

Hep on ikiyi gösteriyor duvardaki saat…

Hiç susmuyor gide gele

Guguk kuşu…

Toplama kamplarından ruhumun

Dumanlar yükseliyor

Sahipsiz kalıyor

Küçük pabuçlar

Kırmızısında kan görünmüyor…

Kıldan ince boynuma

Ağır geliyor artık başım…

Çenginin zillerine takılmasa

Düşüp orta yerinden çatlayacak…

Yüzükoyun sürünüyorum

Şafağa karşı…

Dokunsan ellerime

Karartma gecelerimde kabus

Son bulacak…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..