Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Açıköğretim Fakültesi sistemi ve sorunları

Ben geçen sene, 

  • Sabah (09:30): Maliyet Muhasebesi, Uluslararası İşletmecilik, Pazarlama Yönetimi
  • İkindi(14:00): Stratejik Yönetim I ve İşletmelerde Sosyal Sorumluluk ve Etik sınavlarına girmiştim. 

Bu sınavların sabah olanını Fatih/Kadırga'ya, ikindide isa Bayrampaşa'ya gönderdiler. Az daha sınava yetişemiyordum! O yorgunluk, zaten size bildiklerinizi unutturmaya yetiyor! Ben bunu AÖF yetkililerine bildirdim. Bana "Bu otomatik bilgisayar tarafından veriliyor." dediler. Adamı resmen salak yerine koyuyorlar. 

Burada bana "İçini dök" diyorlar, bende döküyorum işte! Bizim öğrenciliğimiz, sadece ad olarak geçiyor. Bu açıköğretim fakültesinin sadece adı. Aslen, yapılmak istenen bu kaldığımız derslerden harç parası koparmak! Bakın, ben bu dönem sadece 250 TL ödedim  6 ders için! Eğer ön lisansı bitirdikten sonra, dört yıllığa tamamlamak istiyorsanız, sakın ha açıköğretimi seçmeyin! Hem para, hem de zaman israfı! 

Bakın şimdi, benim sadece altı dersim kaldı. (Birinci dönem) Bitirirsem eğer, mezunum inşallah. Ama, mezun olmamamız için ellerinden geleni yapıyorlar! İşte bu çıkardıkları "Bir yanlış, dört doğruyu götürür." sistemi gibi! Türkçe meali sana diyorlar ki, "Geçmek istiyorsan bu kitapları yutacaksın!". Ya çalışan insanlar ne yapsın? O zaman kitabın hangi konularından soru çıkacaksa, onları belirtmeleri lazım! Herkesin sabahtan akşama kadar bu kitapları okuma fırsatı yok ki! Kaldı ki, biz okumayı seven bir millet değiliz! 

Bu açıköğretim kursları var, onlar da çok pahalı! Ders başına 200 TL alıyorlar, en az. Ya durumu olmayanlar ne yapsın? Onlara da bu kitapları yutmak düşüyor! 

Hiç ummuyorum da, belki bunu AÖF yetkilileri okur ve bu sorunları çözüme ulaştırır! Bu ülkede ağlayana meme veriyorlar!

 
Toplam blog
: 16
: 1964
Kayıt tarihi
: 02.11.15
 
 

27 Eylül 1992/Eminönü-İstanbul doğumluyum. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletme 4. ..