Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Acımak

Acımak
 

16.10.2012   05:09 h

Acırım anlamayana, kar etmez ne söz ne sevgi.

Boştur tüm çabalar, nafiledir emekler.

Yorgunum,  çok oldu vazgeçeli.

Artık veda  zamanı…

*

Bırakmalı kendi haline onu.

Bırakmalı kibir ile şişkin ruhuyla.

Bırakmalı darası eksik vicdanıyla.

Ve de bırakmalı güruh’u  ile başbaşa.

*

Varsın hala debelensin bedenlerde,  mutluluk sanarak.

Varsın yine dinlesin sefilleri doğru sanarak.

Varsın yine sevsin koşullu zalimleri.

Bile isteye avunsun, sevildiğini sanarak…

*

Ben vazgeçtim çoktan, bitti görevim.

Geçtim bu dersi, satmadım ruhumu ne vicdanımı.

Git güle güle.

Git, temizledim kalbimden öfkemi ,  acılarımı.

İyileştirdim nefreti,  yaralarımı…

*

Daha gidecek çok yolum var.

Azad ettim,  hem kendimi  hem de  seni.

Git güle güle…

Yalnızca üzgünüm, bakacağım için ardından ,

ACIYARAK…

 
Toplam blog
: 18
: 334
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Tarsus doğumluyum. Vakıflar Bankasından emekli olduktan sonra kısa bir süre kendi inşaat şirketim..