Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '11

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Acınacak hal mi yoksa alkışlara değecek bir soğuk kanlılık mı?!

Geçen gün bir mail aldım. Mail okulumuzun öğrenci konseyinden gelmiş. Mail başlığı aynen şöyleydi ; "BAŞ SAĞLIĞI, KREDİ ZAMMI VE SINIRSIZ KREDİ BİLGİLENDİRME " İlginç geldi hali ile ve okumaya başladım. Meğer mailin gönderim tarihinden 4 gün önce okuldan bir arkadaşımız vefat etmiş ve başlığın ilk iki kelimesi olan "BAŞ SAĞLIĞI" ibaresi buradan gelmekteymiş.. 

Tüylerim ürperdi bir an . Mailde de yazıdğı gibi ölüm yaş demeden vuruyor insanı ancak ölüm bu kadar acı ve yakın iken bize insanımız bir baş sağlığını bile dünyalık kargaşaları arasında iki cümle ile sığdıryor. 

Üzüldüm, o arkadaşı tanımıyordum ancak baş sağlığını "KREDİ ZAMMI VE SINIRSIZ KREDİ BİLGİLENDİRMESİ " adı ile birlikte anıldığı için ve bunu yapan yine bizim öğrenci konseyimiz olduğu için üzüldüm. 

Duyarsızlık mı yoksa duygularımızı sindirmek mi.... koca bir soru işareti... 

 
Toplam blog
: 35
: 225
Kayıt tarihi
: 21.05.11
 
 

Henüz hayatının "öğrenme" aşamasında olmakla birlikte  yıllardır yazmak ve yazdıklarımı paylaşmak..