Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tatlı başlayan günler

Dün internette gezerken şans eseri bir yazar ile karşılaştım. Yazdıklarını okudum ve müthiş bir okuma zevki aldım. Okudukça kendimi buldum. Ve ona teşekkür maili attım. Bana bu okuma zevkini yaşattığı için. Ve bugün cevap vermiş." haftaya keyifle başlamama neden olduğunuz için teşekkürler" demiş... İşte bunu seviyorum. İnsanız ve sevgi ile besleniyoruz. Birbirimize iyi dileklerde bulunmalı güzel sözcükler sarf etmeliyiz. 

O maili okumadan önce bugün sabah dün gece yaşadığım tatlı anlardan dolayı güne çok güzel başlamıştım ve şimdi yazarın maili ile daha da renklendi günüm... Çok mu zor her gün bir insana yoldan geçerken selam vermek... Senden bir selam gidiyor ama belki de o insana dünyaları katıyordur.... 

 
Toplam blog
: 35
: 225
Kayıt tarihi
: 21.05.11
 
 

Henüz hayatının "öğrenme" aşamasında olmakla birlikte  yıllardır yazmak ve yazdıklarımı paylaşmak..