Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Acının kokusu

Acının kokusu
 

...


Kılıçlarını, bıçaklarını hazırla,

Kurşuna ihtiyacın olmayacak.

Uzaktan can yakmak bizi kesmez

Birebir, göz göze olmalı,

Acının kokusunu almalıyız.

Kurşunlar duymamızı sağlar,

Bu da bize yetmez.

Gözlerine bakıp kalbine sapladığımda

Göz yaşların ile onu yerinden çıkarttığımda

İşte ancak o zaman alırım,

Bana yaptığının tadını.

Kadehlere doldurup içerim kanını...

Bu savaşın büyüsü var,

İkinci kez bıçak aynı kalbi kesmez.

Bilmediğini bildiğimdendi bu davet,

Bildiklerimi bilmediğindendi,

Hataların, ölümüm, git deyişim,

Şimdi diyeceksin, nerede adalet?

Sen “ben biliyorum” şarkını söyle,

Evet evet, sen her şeyi bilirsin....

Ben de içimden sinsice güleyim,

Arkanda dişlerimi bileyeyim,

Hala kana doymuş değilim,

Her şey bir anda olup bitmesin isterim

Uzun uzun, acı acı olmalı ki,

Özgürlüğüm ile bu zevki birleştireyim,

Yoksa yaşadığımı nereden bileyim

Amaçsız, araçsız, savaşsız

Tadı mı çıkar hayatın?...

Bir yerlerde bir zamanlar hedef sandılar

Ava giden avlandı...

Yine gülüyorum

Ay ışığında parıldayan kılıcıma bakıp,

Kırmızı seni düşünüyorum...

Aşkın böylesi diyecek birileri

Duyar gibiyim düşünceleri

Aşk mı dersiniz?

Bu savaş hep vardı.

Bir zamanlar birileri hazırlıksız yakalandı

Şimdi yokmuş gibi davranıp,

Düşmanı hazırlıksız yakaladı...

 
Toplam blog
: 21
: 370
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

Müzik dinlemek, özellikle sevdiğim arkadaşlarımla gezmeyi çok severim...  Üniversitede Grafik t..