Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Acıyı telaffuz

Acıyı telaffuz
 

Acıyı Telaffuz


Beni yatılı okulun askeri cinnetine sürdüler,
ah ki, kahırdan bir dizeye kırdılar beni.
Anama, avradıma, düşlerime,
ilk gençlik heveslerime sövdüler.

“Askerim, benim ağzım kuşlardan” mı demişti Edip.
Benim ağzım, kan revan düşlerle örülüdür hep,
on dördümde kırılan ön dişlerimin hatrına, kavgada.

Ah, beni ne çok unuttular Cemal Abi,
atıl bir yerinde kimsesizliğin.
Bak, birden sen geldin gene aklıma, her nasılsa,
“Laleli’den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız”gibi.

: Kalbim dönmüyor gibi, tortulaşmış bir acıyı telaffuz etmeye.

Serkan Engin 

 
Toplam blog
: 39
: 659
Kayıt tarihi
: 04.03.11
 
 

Şiirli Köyün Delisi: Serkan Engin 29 Eylül 1975'te İzmit’te doğdu. Deniz Lisesi’nden mezun ol..