Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Aciz kulum ben

Bazen çok daralıyor insan. Sanki birileri boğazını sıkar gibi. Sevdiklerinle, can parçam dediklerinle, paylaşmak istiyorsun acı ve tatlı günleri. Ne yazık ki etrafında kimsenin kalmadığını gördügünde çok geç oluyor. Dalıyorsun taa derinliklere, geçmiş günlere;

ACİZ KULUM BEN:

O dağlar deviren, yiğit yok oldu,

Artık beli bükük, aciz kulum ben,

Bellere bağlanan, pullu şal iken,

Artık kırk yamalı, yırtık donum ben.

*

Önce yavaş, yavaş sağlık terk etti,

Can yoldaş dediğim, çoktan çark etti,

Mum gibi eridim, anam fark etti,

Artık tazı yatmaz, yırtık çulum ben.

*

Gözlerim dos yüzü, göremez oldu,

Boy veren dallarım, kurudu, soldu,

Felek üzerime, zebani saldı,

Dilleri lal olmuş, aciz kulum ben.

*

Yerimde duramam, dağlar turlardım,

Zor nedir bilmezdim, sınır zorlardım,

Yayında durmayan, oktum, fırlardım,

Telleri kırılmış, kırık sazım ben.

*

Dünyalar dolaşır, gece gelirdim,

Küçükleri sever, büyük bilirdim,

Hayat mor menekşe, güldür sanırdım,

Artık keçi çıkan, kuru dalım ben.

*

Boşuna geçirdim, son yirmi yılı,

İt bile elimde, yemiyor yalı,

Hep arada kaldım, sanki bir çalı,

Sahipsiz, biçare, aciz kulum ben.

*

Yiğit'i bu halde, görmesin anam,

Kuyuda su içem, pınarda kanam,

Her gördüğü canı, adamdır sanan,

Kimsesiz, divane, aciz kulum ben.

15.03.2017

Ekrem Yiğit.

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..