Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Talan eyledin

Kara bulut gibi,çöktün üstüme,

Dünyayı başıma,zindan eyledin,

Daha kış geçmeden,yok oldu yazım,

Beni el aleme,muhtaç eyledin.

 

Ben ayı yıldızı,sende beklerken,

Derdi dert üstüne,bir bir eklerken,

Çile tarlasında,huzur beklerken,

Beni bir kalemde,ziyan eyledin.

 

Bu dünyada huzur kalmadı artık,

Ayaklar delindi,gömleğim yırtık,

Mutluluğu bırak,ne güne kaldık,

Beni hal bilmeze,muhtaç eyledin.

 

Anamdan doğalı,huzur bulmadım,

Gurbet el mekanım,yurtta kalmadım,

Hiç huzur bulmadım,mutlu olmadım,

Beni yadellere, mahkum eyledin.

 

Yiğit'im bir gün yüzüm gülecek,

Mutlu günler elbet,birgün gelecek,

Dos düşman,o gün belli olacak,

Halden hale koydun,talan eyledin.

      09.09.2016

      Ekrem yiğit.

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..