Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Adam Gibi Seveceksin

Seviyorum
Seviyorum
Seviyorum
Diye durmadan
Ama durmadan söyleniyorsun ya
Ben diyorum ki
Seviyorsan
Adam gibi seveceksin
Yok öyle
Seviyorum deyip
Nefret saçan sözler sarf etmek
Yüzünü ekşiterek bakmak
Yok
Yok
Yok
Seviyorsan
Seviyorum diyorsan
Önce
Kendine soracaksın bir güzel
Gerçekten
Seviyor muyum diye
Evet
Diyorsan bütün dürüstlüğünle
Hiçbir çıkar düşünmeden
O zaman
Bakışların
Sözlerin
Davranışların
Gönül alıcı olacak gerçekten
Alınganlık göstermeyeceksin
Kahırlanmayacaksın
Katlanmayı yük saymayacaksın
Hoşlukla karşılayacaksın
Hep
Hep ama hep
Severken sevdiğini
Sevdiğinin  
Kalp temizliğimi tam olarak anlayacaksın
Sana karşı bir kasıt
Bir art niyet taşımadığından
Kesinlikle emin olacaksın
Duyarsan bir şüphe
Yanlış mı anladım acaba diyerek
Oturup karşısına
Onu yeniden dinleyeceksin
Yeniden değerlendireceksin
Onu ve kendini
Sevgi
Hoşluktur rahatlıktır huzurdur
Huzur yaşatandır
Güven verendir
Her türlü zorlukta
Sevdiğim var arkamda dedirtendir
Ah sevgi
Ah sevgi
Ah sevgi
Seni anlayabilse bu insanlık
Yani biz
Bir anlayabilsek
Ah bir anlayabilsek
Ve sana sarılabilsek hakkıyla
Sahte sevgilerden uzak olarak
Gerçek sevgilerde buluşsak
Yaşam ne de güzel olurdu
Yaşam ne de güzel olurdu
Ah
Ah
Ak ki ah


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..