Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gelişmiş Türkiye Hikaye

Hani
Konuşup duruyor ya Devlet
Ya da
Bugünün Devlet yöneticileri
Yükselen Türkiye diye
Kendimi yokluyorum
Ben ülkede
Olanı biteni görmüyor muyum diyorum
Kendime
Ve görüyorum ya diyorum
Olan biten her şeyi görüyorum
Başlıyorum sayıklamaya
Yükselen Türkiye’de
İlişkiler tavan yapmış olmalı
Öyle mi hayır
Başta siyaset kavga siyaseti halinde
İnsanların birbirlerine güveni yok
Böyle olunca dayanışma olmuyor
Dayanışma olmayınca
Yeni ekonomik yapılar ortaya çıkmıyor
Çıkmayınca da piyasada işsizlik kol gezer
Şimdi öyle değil mi sizce de
Ekonomik gelişme olmayınca
Vergi artışı olur mu olmaz
Vergi artışı olmayınca Devlet halka
Gerektiğince hizmet sunar mı sunmaz
Sunamıyor işte
Örneğin Temmuz ayından beri
Öğretmen Polis Hemşire Din görevlilerin
Ek göstergesini 3600’e çıkaramıyor
Oysa Devlet söz verdi mi yapar
Devleti yöneten Cumhurbaşkanı
Verdiği bu sözü neden yerine getiremiyor
Yanıt basit
Devletin bu gideri karşılayacak geliri yok
Yani vergilerden bunu karşılayamıyor
Yükselen devlet ölçütlerinden biri
Vergi gelirlerinin yapılan hizmeti karşılayabilmesidir
Karşılayamadığına göre
Devlet Yükselen Devlet değil şu anda
Bir başka Yükselen devlet ölçütü de
Halkın Devlete yakın durmasıdır
İktidara oy versin vermesin
Halkın devletle ilişkileri çok güçlü olmalıdır
Ki gereksinimlerini açıkça devlete duyurup
Çözümünü sağlasın
Bugün bu yakınlığı görüyor musunuz hayır
İktidar partisine bakıyorum
Var gücüyle ayrıştırıcı söz söylemlerde bulunuyor
Özellikle
Herkesin Cumhurbaşkanı olan Cumhurbaşkanınca
Yapılıyor bu ayrıştırma
Yükselen devlet ölçütlerinden bir başkası ise
Herkes işli kayıtlı olacak
Herkes genellikle işiyle uğraşır olacak
Hır güre karışmayacak
Dönüp bakmayacak
Üretim tüketim ilişkilerinin düzgünlüğüyle ilgilenecek
Eğer ilgilenmesi gerekirse
Burada Devlet
Piyasayı canlı tutmanın yollarını bulacak uygulayacak
Piyasada para dönecek alışveriş sekteye uğramayacak
İş yerleri üretecek halk tüketecek
Kapanan iş yeri hiç olmayacak
Bugün nasıl bu durum kötü
Bir sürü kapanan iş yeri var
Bu işsizlik yaratır bu da piyasada durgunluk oluşturur
İşte böyle
Yükselen Devlet demekle iş bitmiyor
Gerçek anlamda Yükselen yapmak gerekiyor devleti
Bu da
İktidarın bütün gücünü ve dikkatini buna yöneltmesiyle
Gerçekleşir
Gel
Yükselen Devlet Bayrağı altında yükselmiş Devlet gel


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..