Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Adam-Kadın-Aşk

Adam-Kadın-Aşk
 

Alıntı...


Anlatma bana hikayelerini
Hep aynı hikayeler.

Seni bile yormuş bu hikayeler
Farkında olmadan yaşıyorsun.
Aynı şeyleri söyleyip duruyorsun.
Söylesene be adam!
Sen kadın ruhundan anladığını mı söylüyorsun?

Anlatma bana sevdalarını
Hep aynı sona ait aşklar.

Boğulmuşsun hikayelerinin içinde
Burnunun ucunu bile göremez olmuşsun.
Hep aynı kıskacın içinde
Söylesene be adam!
Sen kurtuluştan nasıl bahsedebiliyorsun?

Anlatma bana hatalarını
Kirli beyaz yalanlar.

Süslediğin kelimeler yüzünden
Gerçekleri unutmuşsun.
Ruhun doyumu sevgi derdin.
Söylesene be adam!
Sevgiden kaçarken nasıl doyumdan konuşabiliyorsun?

Anlatma bana yorgunluklarını
Yorulsan da geçiyor yıllar.

Görüyorum sen de yalnızsın.
Hissediyorum kızgınsın.
Hayata karşı tembelsin.
Söylesene be adam!
Hayata karşı çabalaman gerektiğini göremiyor musun?

Anlatma bana çıkmazlarını
Su yolunu bir şekilde buluyor.

Aşkı anlatıyorsun.
Hikayelerle süsleyerek.
Adam kadın ayrıntısında.
Söylesene be adam!
Aşkı ne kadar biliyorsun?

Söylesene be adam!
Niçin susuyorsun?
.................................

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..