Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Adam kim için ağladı?

güzel bir sabahtı...
beşiktaş, martılar ve ben.
sorgular gereksiz,
beklentiler yersizdi.
yürüdüm.
hayat böyle bir şeydi.
düşündüm.

benim yanılgım
benim sorunumdu.
giderken bitirildiği düşünülen.
zerafeti haketmemiş,
tekrarı zordur diye düşünülmemiş.
yorucu ve sonsuz tercümeler için söz de verilmemiş,
yanılgıların ustası,
ben.
je crois entendre encore

sen,
an yaşanmalı dedin.
ben, yaratmalı dedim.
düşündüm.
önceki inceliğin,
sonraki keskin sessizliğin,
senin samimiyetsizliğindi.
çalışılmış yalanlar ve
süsten ibaretti.

bende bir telefon numaran var.
içten temennilerim,
şanssız tesellilerim içindi.
ama sen gibi yapmalı.
sen gibi sessiz.
sen.
pécheurs de perles



 
Toplam blog
: 74
: 356
Kayıt tarihi
: 08.06.09
 
 

70 liyim, tekstil tasarımcısıyım. Okumanın yanı sıra, müzik dinlemek, dans ve sinema en büyük zevkim..