Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Adı olmayan şiir

Adı olmayan şiir
 

Yine boynunu bükmüşsün en güzel kelimelerin

Yine kurmuşsun en ağır cümleleri gözlerinde

Okumaya korkuyorum artık gözlerini

Dinlemek ne zor geliyor yüreğini…

Krallığındaki kraliçe olmak isterdim…

Senin için garip bir Külkedisi bile değilken!

Çok şey istemişim geç fark ettim!


Yine mevsimimi değiştirdin bilmeden

Ben sonbahara alışkın yüreğimle

Sarı yaprakları yaralarıma sararken

Yağmurları gözyaşlarıma ortak ederken

Yalancı baharmış adın…

Ve ben güneş rengi gözlerine her baktığımda

Sendeki yalancı bahara bile bile kandım!


Dümdüz bir cümleydim senden önce

Özne de bendim yüklem de…

Yer yoktu hayatımda devrik cümlelere

Her cümlende biraz daha devrildim…

Sende ne özne oldum ne de yüklem

Ne bir zamandım ne de bir eylem

Altüst ettin tüm cümlelerimi sen!


Faili meçhul bir aşkın kurbanı

Sıradan bir üçüncü sayfa haberiydim senin için…

Sen benim için en güzel kapak konusu olurken!

İpuçlarını birleştirsen bulacaktın

Bende ki seni…Sana adanan cümleleri…

Ama umurunda değildim bilirim!

Onun için yak gitsin bütün kelimeleri!

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Bir  Temmuz sabahı kardeşimi de alıp gelmişim dünyaya. Gerisi teferruat :) ..